  • 1. Data: 2009-08-16 12:35:07
    Temat: cashbach 1% = 780zł
    Od: k...@o...pl

    banki reklamują cashback zazwyczaj 1%
    ale tworzą gąszcz przepisów regulaminów
    ograniczników itd.

    jaki bank zaproponuje mi 80.000zł na karcie
    z możliwością, że jak wydam prawie cały limit
    np. wydam sobie 78.000zł to naliczony cashback
    nie zostanie ograniczony np. do 100zł ale
    zostanie naliczony od pełnej kwoty wydatków?

  • 2. Data: 2009-08-16 13:09:37
    Temat: Re: cashbach 1% = 780zł
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Sie, 14:35, k...@o...pl wrote:
> [...]
    > np. wydam sobie 78.000zł to naliczony cashback
    > nie zostanie ograniczony np. do 100zł ale
    > zostanie naliczony od pełnej kwoty wydatków?

    AFIR w Aliorze nie ma limitow na cashback.

  • 3. Data: 2009-08-16 15:39:45
    Od: k...@o...pl

    > AFIR w Aliorze nie ma limitow na cashback.

    a jak sprawa wygląda w innych bankach? ktoś wie?

  • 4. Data: 2009-08-16 16:11:11
    Od: " " <r...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > a jak sprawa wygląda w innych bankach? ktoś wie?

    W Polbanku jest limit 600 na goldzie, 750 na cobrandzie Era, czy są
    miesięczne ograniczenia i jak będzie z uzyskaniem 80.000 na karcie nie wiem.
    Ostatnio nie mam dobrych doświadczeń z Polbankiem.

    Co do Aliora limitu nie ma, ale powyżej zwrotu 760 potrącany jest już
    podatek.

    Pozdr.
    R.

  • 5. Data: 2009-08-16 16:17:49
    Od: k...@o...pl

    > powyżej zwrotu 760 potrącany jest już podatek.

    to limit miesieczny czy roczny?
    dotyczący uzytkownika karty czy banku?

    jeśli w jednym miesiacu otrzymam 759 z jednego
    a w drugim 758 z drugiego banku, będzie podatek?

  • 6. Data: 2009-08-16 19:13:07
    Od: " " <r...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > to limit miesieczny czy roczny?
    > dotyczący uzytkownika karty czy banku?
    >
    > jeśli w jednym miesiacu otrzymam 759 z jednego
    > a w drugim 758 z drugiego banku, będzie podatek?

    Są to limity roczne związane z kwotami podlegającymi opodatkowaniu, ztcw
    każdy rachunek jest traktowany indywidualnie, powyżej kwot granicznych
    podatek odprowadza za Ciebie bank (10% premii, czyli zwrot spada do 0,9%).

    Inne banki oferujące zwroty poza Aliorem i Polbankiem to też BZWBK i Toyota.
    Popytaj na infoliniach jak to wygląda w praktyce.

    Sam w sumie jestem ciekaw skąd kwota 750-760 jako granica opodatkowania,
    ustawa milczy w temacie, a na grupie - świta mi że było poruszane - nie mogę
    namierzyć.

    Pozdr!

  • 7. Data: 2009-08-16 22:32:15
    Od: k...@o...pl

    > Sam w sumie jestem ciekaw skąd kwota 750-760 jako granica opodatkowania,

    art. 21 pkt 68) updof zwalnia z podatku dochodowego "wartość (...) nagród
    związanych ze sprzedażą premiową - jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych
    lub nagród nie przekracza kwoty 760 zł;"

    mam przy okazji odpowiedź na własne pytanie: JEDNORAZOWO czyli limit dla
    miesięcznego wyciągu z karty kredytowej.

    wg bardziej niekorzystnej dla kredytobiorcy interpretacji 1% cashback można
    podciągnąć pod art. 21 pkt 68) updof zwalniający "wartość nieodpłatnych
    świadczeń, o których mowa w art. 20 ust. 1, otrzymanych od świadczeniodawcy
    w związku z jego promocją lub reklamą - jeżeli jednorazowa wartość tych
    świadczeń nie przekracza kwoty 100 zł;"