  • 1. Data: 2006-11-14 17:36:42
    Temat: Bank BPH - jak to ugryźć - uważam że niesłusznie naliczyli opłatę
    Od: Chae Kang-Yoon <p...@R...com>

    Witam,

    Wybrałem BPH bo jest blisko (na terenie zakładu gdzie pracuje) i nie
    wymaga karty stałego pobytu dla obcokrajowca.

    Anyway, dzisiaj robie wyciąg z bankomatu:
    24/10 POBR.PROWIZJI -12.95
    25/10 POBR.PROWIZJI -29.00
    31/10 POBR.ODSETEK -0.18
    09/11 KOSZTY UPOMN. -15.00
    10/11 PRZELEW +****

    pierwsza opłata - prow. konta, drugie - założenie. Potem złodziejskie
    odsetki od debetu (wychodzi mi ponad 20% w skali roku...??) i
    upomnienie, którego nawet nie dostałem. Ja rozumiem że to upomnienie za
    debet, ale nie zgadzam się. To przecież nie debet zrobiony przez moje
    wydatki czy zaprzestanie korzystania z konta... Pytałem o wszystkie
    opłaty i nie powiedziała o tym, chociaż dobrze wie kiedy są wypłaty dla
    ponad 2000 ludzi w zakładzie.

    Jak to załatwić?
    Ja narazie nie wiem jak, ale napewno nie odpuszcze!~~

    pozdr.
    CKY