    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę
    Date: Thu, 30 Aug 2012 18:43:52 +0200

    Wiadomość nie nowa, na stronach BGK już dawno zapewne są podobne
    informacje lae ja na strony BGK nie zaglądam bo nie jestm ich klientem.
    Na pewno?
    Klika miesięcy temu otrzymałem list z informacją o zmianie regulaminu
    w Nordei. Czyli kilka lat temu nie udało mi się całkowicie "wyprowadzić"
    z banku. Udałem się na miejsce i rzeczywiście - pozostał jakiś rachunek
    techniczny do spłaty karty. Bezpłatny, niegroźny ale czemu go nie
    zlikwidowali wraz z kartą a najpóźniej po kilku latach nieużywania?
    Zamknięto go przy mnie i zapewniono, że nie jestem już klientem...
    Na fali "zamykania" odwiedziłem m.in. BGK - nie mam rachunków, lokat też
    już od dawna nie i nie jestem już ich klientem.
    Teraz otrzymałem poleconym za potwierdzeniem odbioru list z BGK: bank
    rezygnuje ze świadczenia usług dla klientów indywidualnych i wypowada w
    terminie 30 dni wszystkie umowy o prowadzenie rachunków. Lokaty będą do
    końca ich trwania, ale się nie odnowią.
    Czyli słowa nic nie znaczą - jednak wciąż jestem klientem?

    Arek