eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank Millennium - AMEXBank Millennium - AMEX
  • Data: 2005-11-26 19:49:13
    Temat: Bank Millennium - AMEX
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich po dłuższej przerwie.

    Chciałbym ostrzec wszystkie osoby pragnące skorzystać z oferty Banku
    Millennium dotyczącej kart American Express.

    Przez około rok "testowałem" tę kartę i... niestety dostrzegłem
    następujące problemy:

    1. Liczne błędy obsługi dotyczące naliczania nieuprawnionych opłat;
    2. Niedziałający serwis dostępowy (telefon) i brak usunięcia usterki od
    przeszło 3ch miesięcy;
    3. Brak odpowiedzi na większość reklamacji;
    4. Samoistne wyłączenie generowania wyciągów;
    5. Błędne naliczenie opłaty karnej (!) i telefoniczne żądanie spłaty w
    ciągu tego samego dnia co telefon!

    Generalnie jakość obsługi tej karty drastycznie odbiega od jakości
    "oryginalnej" karty AMEX - różnice dotyczą już samych zapisów
    regulaminowych (procedury zastrzeżenia i reklamacji transakcji, oraz
    brak wstępnego uznania reklamacji);

    Pozdrawiam,

    Tomasz

    PS. Jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami to proszę o e-mail.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1