eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank Millennium - AMEXRe: Bank Millennium - AMEX
  • Data: 2005-11-27 18:11:31
    Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
    Od: "m23m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>>> 1. Liczne błędy obsługi dotyczące naliczania nieuprawnionych opłat;
    >>>> 2. Niedziałający serwis dostępowy (telefon) i brak usunięcia usterki od
    >>>> przeszło 3ch miesięcy;
    >>>> 3. Brak odpowiedzi na większość reklamacji;
    >>>> 4. Samoistne wyłączenie generowania wyciągów;
    >>>> 5. Błędne naliczenie opłaty karnej (!) i telefoniczne żądanie spłaty w
    >>>> ciągu tego samego dnia co telefon!
    >
    >>Problemy 1-5 mogą w istocie być moim "szczęściem", choć nie mam tak
    > >wielkiego mniemania o sobie abym był aż takim Wybrańcem...
    >
    > Ja co prawda nie mam Amex-a, tylko Visa Economic, ale punkty 2-4
    > również stwierdziłem.
    > Na szczęście punktów 1 i 5 dotychczas nie miałem przyjemności.

    Miałem kiedyś do czynienia z pkt. 2 (jednak nie trwało to aż 3 miesiące).
    Ale pozostałe pkty nigdy mi się jakoś nie zdarzyły. Na reklamacje odpowiadali
    zawsze i dość szybko (choć nie zawsze inteligentnie), wyciągi generują mi się
    bez problemu, problematycznych opłat - ani karnych ani błędnych - nigdy mi (tfu,
    tfu!) nie naliczyli...
    Mój "cioteczno-cioteczny" miał kilka miesięcy temu u nich problem z MEMBER SINCE
    po zastrzeżeniu karty i wydaniu nowej, ale to już "insza inszość"...

    m23m

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1