  • 1. Data: 2010-02-03 11:13:42
    Temat: Bank Millennium SA totanie leży w sieci
    Od: Ta-D-K <2...@k...pl>

    Nic co dotyczy Bank Millennium SA nie chce mi sie otworzyć - czy macie
    to samo?

    TDK

  • 2. Data: 2010-02-03 11:47:37
    Temat: Re: Bank Millennium SA totanie leży w sieci
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Ta-D-K pisze:
    > Nic co dotyczy Bank Millennium SA nie chce mi sie otworzyć - czy macie
    > to samo?

    Wszystko co z nim związane a jest mi znane u mnie działa.

  • 3. Data: 2010-02-03 15:05:28
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-02-03 12:13, Ta-D-K pisze:
    > Nic co dotyczy Bank Millennium SA nie chce mi sie otworzyć - czy macie
    > to samo?

    Tak - jak komuś działa to tylko dzięki cache DNSu...

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 4. Data: 2010-02-03 15:28:53
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł Muszyński wrote:

    > Tak - jak komuś działa to tylko dzięki cache DNSu...

    $ host www.millenet.pl
    Host www.millenet.pl not found: 3(NXDOMAIN)

    ;-)

  • 5. Data: 2010-02-03 16:15:52
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Paweł pisze:

    > $ host www.millenet.pl
    > Host www.millenet.pl not found: 3(NXDOMAIN)
    >
    > ;-)

    A to fakt ;)

    Nie sprawdza się co nie działa jeśli działa :)

  • 6. Data: 2010-02-03 21:06:35
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    dwr <dwr@tego_nie_ma_i_usun_to_g_a_z_e_t_a.pl> wrote:

    > A to fakt ;)
    >
    > Nie sprawdza się co nie działa jeśli działa :)

    Solution: <hkco6h$t8p$1@cougar.axelspringer.pl>

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2010-02-04 07:52:19
    Od: Ta-D-K <2...@k...pl>

    dwr pisze:
    [...]
    > Wszystko co z nim związane a jest mi znane u mnie działa.

    U mnie działało wczoraj i nie działa dziś!!! Zadzwoniłem do banku gdzie
    powiedziano mi, że problem jest im znany i dotyczy niektórych regionów
    kraju. Pracują nad tym ale kiedy będzie OK tego nie wiadomo.

    --
    TDK

  • 8. Data: 2010-02-04 09:52:55
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Ta-D-K <2...@k...pl> wrote:
    > dwr pisze:
    > [...]
    >
    > U mnie działało wczoraj i nie działa dziś!!!

    Bo widać Twój serwer DNS wczora jeszcze miał te informacje
    w cache, dzisiaj już nie.

    > Zadzwoniłem do banku gdzie
    > powiedziano mi, że problem jest im znany i dotyczy niektórych regionów
    > kraju.

    To i tak dobrze, mi wczoraj jeszcze tłumaczyli, że problem na pewno
    jest u mnie i że nic im nie wiadomo, aby dotyczyło do kogoś innego.
    Co do regionów, eh... ;)

    > Pracują nad tym ale kiedy będzie OK tego nie wiadomo.

    Na razie zmienili rekordy NS dla domen, bez zmiany jej delegacji
    w nasku i bez glue records. Trochę to jeszcze potrwa, bo
    na razie wygląda to tak, że ktoś się dopiero uczy.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 9. Data: 2010-02-04 10:43:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 09:52:55 +0000, Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > To i tak dobrze, mi wczoraj jeszcze tłumaczyli, że problem na pewno jest
    > u mnie i że nic im nie wiadomo, aby dotyczyło do kogoś innego. Co do
    > regionów, eh... ;)

    No pewnie, że u Ciebie, bo nie potrafisz sobie w /etc/hosts dopisać ;)

    > Na razie zmienili rekordy NS dla domen, bez zmiany jej delegacji w nasku
    > i bez glue records. Trochę to jeszcze potrwa, bo na razie wygląda to
    > tak, że ktoś się dopiero uczy.

    Mi z zagranicy jeszcze bangla a widać to tak:

    $ dig millenet.pl |grep NS
    ;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 2, ADDITIONAL: 2
    ;; ANSWER SECTION:
    millenet.pl. 85601 IN NS ns3.bankmillennium.pl.
    millenet.pl. 85601 IN NS ns.bankmillennium.pl.

    $ host millenet.pl ns3.bankmillennium.pl
    Using domain server:
    Name: ns3.bankmillennium.pl
    Address: 193.201.167.45#53
    Aliases:

    millenet.pl has address 193.201.167.40

    $ host millenet.pl ns.bankmillennium.pl
    Using domain server:
    Name: ns.bankmillennium.pl
    Address: 193.201.167.44#53
    Aliases:

    millenet.pl has address 193.201.167.40

    aczkolwiek nowy już też odpowiada i co dziwne ma taki sam IP jak
    ns.bankmillennium.pl

    $ host millenet.pl ns.big.pl
    Using domain server:
    Name: ns.big.pl
    Address: 193.201.167.44#53
    Aliases:

    millenet.pl has address 193.201.167.40

    Generalnie jakaś zawiła historia ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-02-04 11:02:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dziwne, bo nask pokazuje NS dla millenet.pl na

    ns3.bankmillennium.pl. 193.201.167.45
    ns.bankmillennium.pl. 193.201.167.44

    a robtex.com pokazuje
    ns.big.pl 212.85.121.82
    ns2.big.pl 193.201.167.44

    U mnie z dwóch różnych miejsc pokazuje

    $ host ns.big.pl
    ns.big.pl is an alias for big.pl.
    big.pl has address 193.201.167.44
    big.pl mail is handled by 10 infomonitor.home.pl.

    $ host ns.big.pl 8.8.8.8
    ns.big.pl is an alias for big.pl.
    big.pl has address 193.201.167.44
    big.pl mail is handled by 10 infomonitor.home.pl.

    Więc nie wiem skąd robtex ma ten IP home.pl

    Czyli ten 193.201.167.44 chyba jest teraz NSem dla millenet.pl albo
    chcieliby żeby był ale nie wychodzi ;)

    Xenocide