  • 1. Data: 2008-11-26 12:46:29
    Temat: Bank Pocztowy (konto internetowe)
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Ktos sie orientuje ile trzeba czekac od momentu zalozenia konta przez
    www do odebrania wszystkich dokumentow w placowce poczty (stanowisko
    finansowe)

  • 2. Data: 2008-11-26 13:28:06
    Temat: Re: Bank Pocztowy (konto internetowe)
    Od: Przemek <p...@g...com>

    kuba pisze:
    > Ktos sie orientuje ile trzeba czekac od momentu zalozenia konta przez
    > www do odebrania wszystkich dokumentow w placowce poczty (stanowisko
    > finansowe)

    Musi to być frajda mieć konto w Pocztowym.

    Przemek

  • 3. Data: 2008-11-26 13:53:43
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    kuba pisze:
    > Ktos sie orientuje ile trzeba czekac od momentu zalozenia konta przez
    > www do odebrania wszystkich dokumentow w placowce poczty (stanowisko
    > finansowe)

    Zakładałem w październiku Konto Oszczędnościowe - wypadło 5 dni
    roboczych - pracownik banku oddzwaniający w celu potwierdzenia wniosku
    poda orientacyjny termin dostarczenia dokumentów.

    Piotrek

  • 4. Data: 2008-11-26 13:58:00
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Przemek pisze:

    > Musi to być frajda mieć konto w Pocztowym.

    Bank jak kazdy inny.
    Obok DB ma najlepsza lokate.10% od 20kz piechota nie chodzi.
    A Tobie jaki bank frajde sprawia?
    Sluchamy.

  • 5. Data: 2008-11-26 15:25:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bank jak kazdy inny.
    > Obok DB ma najlepsza lokate.10% od 20kz piechota nie chodzi.
    > A Tobie jaki bank frajde sprawia?
    > Sluchamy.

    nie musisz mieć konta by złożyć tę lokatę

  • 6. Data: 2008-11-26 15:29:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zakładałem w październiku Konto Oszczędnościowe - wypadło 5 dni
    > roboczych - pracownik banku oddzwaniający w celu potwierdzenia wniosku
    > poda orientacyjny termin dostarczenia dokumentów.

    mi to wyszło dłużej
    podpisałem i wysłałem dopiero jak otrzymałem wszystko co kwitowałem podpisem
    część papierów przyszła parę dni później do debrania w okienku bankowym
    jak sądzę zajęło ok. 2 tygodni

  • 7. Data: 2008-11-26 15:51:56
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    zlotowinfo pisze:

    > nie musisz mieć konta by złożyć tę lokatę

    Wiem.Nawet je majac nie da sie chyba jej z konta zalozyc.
    Bank robi sie ciekawy ;)Trzeba wyprobowac,konto darmowe.