  • 1. Data: 2002-08-19 09:40:28
    Temat: Bank Pocztowy - pytanie
    Od: "Maximus" <t...@k...home.pl>

    Jak wygląda szybkość przekazywania pieniędzy w Banku Pocztowym ? Tzn czy też
    siętak grzebią, jak w przypadku przekazów pocztowych ?

    --
    Piotr
    Programy Dla Administratorów Nieruchomości

  • 2. Data: 2002-08-19 12:02:10
    Temat: Re: Bank Pocztowy - pytanie
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Jak wygląda szybkość przekazywania pieniędzy w Banku Pocztowym ? Tzn czy
    też
    > siętak grzebią, jak w przypadku przekazów pocztowych ?

    Co to jest "szybkosc przekazywania pieniedzy?"
    Przelew w systemie Elixir idzie tak samo jak we wszystkich innych bankach.

    Michal.

  • 3. Data: 2002-08-19 13:22:41
    Od: "ViaComp" <b...@U...viacomp.com.pl>

    > też
    > >
    > Co to jest "szybkosc przekazywania pieniedzy?"
    > Przelew w systemie Elixir idzie tak samo jak we wszystkich innych bankach.

    Chodzi tutaj o taką sytuację :

    wysyłamy klientowi przesyłkę płatną przy odbiorze u listonosza, do przesyłki
    dołączony jest przelew na nasze konto (testowaliśmy to już z mBankiem,
    Inteligo, BSK)
    i niezależnie od naszego banku, wiemy że klient dostał przesyłkę na następny
    dzień (list priorytetowy) i komunikował się juz z nami że przesyłkę
    otrzymał, natomiast my na pieniądze czekamy nawet 10 -12 dni - zanim pojawią
    się na naszym koncie,

    Oczywiście jasne jest że sam w sobie eliksir idzie góra jeden dzień, ale czy
    np. założenie konta w Banku Pocztowym przyśpieszyłoby działanie poczty
    związane z wysyłką pieniędzy ?
    Jestem sceptykiem, ale warto spytać, może ktoś miał już podobne
    doświadczenia

  • 4. Data: 2002-08-19 13:29:29
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Oczywiście jasne jest że sam w sobie eliksir idzie góra jeden dzień, ale
    czy
    > np. założenie konta w Banku Pocztowym przyśpieszyłoby działanie poczty
    > związane z wysyłką pieniędzy ?

    Tak. Wplaty sa ksiegowane najpierw w Banku Pocztowym, potem dopiero
    przetwarzane i ida przelewem do innych bankow.
    To co dolaczacie do przesylki, to jak rozumiem, wypelniony formularz WPLATY
    na wasze konto?
    Jesli tak, to istotnie, Bank Pocztowy zauwazy ta kase u siebie najszybciej.
    :-)

    Michal.

  • 5. Data: 2002-08-19 16:27:41
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > natomiast my na pieniądze czekamy nawet 10 -12 dni - zanim pojawią
    > się na naszym koncie,

    znany problem - jest na to pewnie rozwiazanie - zaznaczac aby
    pienidze z pobrania nie trafialy na konto ale bezposrednio
    gotowka pod adres - w ten sposob nigdy jeszcze nie czekalem
    na pieniadze dluzej jak 2-3 dni od odbioru, w przypadku
    transferu na konto spokojnie tydzien :-(

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-08-19 16:33:00
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

> [...]
    > na pieniadze dluzej jak 2-3 dni od odbioru, w przypadku
    > transferu na konto spokojnie tydzien :-(

    rany, ale to jest nienormalne

    1) : usługa z płatnością przelewem jest tańsza niż płatność " do ręki"
    2) odpada problem z wpłacaniem gotówki do banku
    3) na zdrowy rozum przelew powinien być szybszy niż płatność gotówką

  • 7. Data: 2002-08-19 17:26:18
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > rany, ale to jest nienormalne

    zgadzam sie :-)

    > 1) : usługa z płatnością przelewem jest tańsza niż płatność " do ręki"

    tak, chyba 2 zl wiecej

    > 2) odpada problem z wpłacaniem gotówki do banku
    > 3) na zdrowy rozum przelew powinien być szybszy niż płatność gotówką

    Wszystko to co pieszesz jest prawda ale zdrowy rozum i poczta polska
    to niekoniecznie najlepsza para ;-)

    Ja juz wole isc sobie do banku wplacic pieniazki niz czekac tydzien
    albo i lepiej na pieniadze.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek