  • 1. Data: 2002-08-19 11:14:31
    Temat: kasa mieszkaniowa w ING BŚ - ustalanie wysokości kredytu
    Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl>

    Witam,
    Szperałem po archiwach, ale nie trafiłem na podobny problem jak nasz.
    Z żona staramy się od paru miesięcu o kredyt z KM (oszczędzanie
    zakończyliśmy w lutym). Niby wszystko ok, udało nam się po 1 miesiącu
    skompletować dokumenty, poręczycieli, wkładu zebrało się 62 tys. ale
    poniewaz na poręczycieli, to kredytu dają tylko 60tys, ok, dobre i to.
    Sprawdzamy sobie sami zdolność kredytową, dzieci nie mamy, nie
    zarabiamy b.dużo, ale umiarkowanie, i po odliczeniu rat zostawało
    przepisowe 1050zł na głowę w rodzinie. spodziewaliśmy się, że rachu
    ciachu i jest kredyt, a tu s..syny z kasy mieszkaniowej wyciągnęły
    'spod stołu' wskaźnik zadłużenia w wysokości chyba 43% i mówią, że go
    przekroczymy, jezli weźmiemy 60 tys, więc dostaniemy 45.
    Nie muszę Wam pisać, co o nich myślę. Jedno, co mnie zastanawia, czy
    nie można im jakoś odpłacić za to nieuprzedzone wyciąganie wskaźników.
    Czy ktoś będzie tak dobry i coś mi doradzi?
    --
    pozdrawiam
    Yann