  • 1. Data: 2003-03-14 11:35:45
    Temat: money order/cashiers check, ..
    Od: Wlady <w...@p...onet.pl>

    money order/cashiers check, or personal check.
    kto mnie prosze oswieci co to na normalny polskich chlopski rozum
    znaczy? :)

    wlad

  • 2. Data: 2003-03-14 12:32:54
    Temat: Re: money order/cashiers check, ..
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Wlady" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > money order/cashiers check, or personal check.
    > kto mnie prosze oswieci co to na normalny polskich chlopski rozum
    > znaczy? :)

    polecenie wypłaty

    na polskie warunki traktuje się to zwykle dokładnie tak samo jak czek, więc
    możesz oddać taki czek do inkasa, poczekać kilka tygodni, zapłacić ok. 20 zł
    i dostaniesz kasę

    lepiej korzystać np z www.bidpay.com lub www.payingfast.com

    --
    pozdrawiam