  • 1. Data: 2004-12-22 09:56:03
    Temat: Bank Polskie Towarzystwo Finansowe
    Od: "Mirek" <m...@i...pl>

    Witam
    Co sądzicie o kredycie mieszkaniowym w PTF? Oprocentowanie mają bardzo
    atrakcyjne - 7.44% w PLN. Jest ono jednak ustalane tylko i wyłącznie decyzją
    zarządu - jaka jest gwarancja że za kilka lat wzrośnie do niebotycznego
    poziomu?

    Jakie są ogólnie Wasze doświadczenia z PTF?

    Mirek

  • 2. Data: 2004-12-22 09:58:10
    Temat: Re: Bank Polskie Towarzystwo Finansowe
    Od: "Mirek" <m...@i...pl>

    > poziomu?

    jaka jest gwarancja że za kilka lat nie wzrośnie do niebotycznego poziomu?

    przepraszam za pomyłkę

  • 3. Data: 2004-12-22 22:12:34
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > atrakcyjne - 7.44% w PLN. Jest ono jednak ustalane tylko i wyłącznie
    > decyzją zarządu - jaka jest gwarancja że za kilka lat wzrośnie do
    > niebotycznego poziomu?
    W BZ WBK tez ustalano oprocentowanie przez Zarzad ale ostatnio odeszli od
    tego na rzecz WIbor+marza

    > Jakie są ogólnie Wasze doświadczenia z PTF?
    Mam kredyt samochodowy i jest ok - zero problemow (z mojej strony też:))

    JR