  • 1. Data: 2004-12-22 08:57:39
    Temat: IKE - zestawienie
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Gdzie w sieci znajde zestawienie wszystkich aktualnie dzialajacych IKE? Czy
    IKE 'agresywne' czy tez akcyjne polegaja na tym ze otwieram rachunek IKE
    (niby rachunek brokerski), wplacam okreslona kwote (ustalony limit) i sam
    decyduje o inwestycjach (kupno akcji, obligacji etc - wiem ze nie mozna grac
    na pochodnych...) czy tez sa to tylko fundusze akcyjne, a ja staje sie
    wlascicielem jednostek i nie mam wplywu na ich decyzje inwestycyjne...

    Czy wiadomo juz o mozliwoscie przejscia z jednego IKE do drugiego bez
    koniecznosci placenia podatku belki?

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton