eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank Spółdzielczy w Tarnobrzegu - gdzie są moje pieniądze? › Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu - gdzie są moje pieniądze?
    From: Paweł U. <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu - gdzie są moje pieniądze?
    Date: Tue, 3 Jul 2012 12:32:49 +0200

    Wiem, wiem, wypłacili prezesowi za pomysł racjonalizatorski.

    Uważajcie na swoje "zapomniane" rachunki bankowe. A teraz moja historia.
    Dzisiaj, pomimo upału, wziąłem swoją starą książeczkę a,vista i podreptarłem
    do BS aby ją zlikwidować. Używana była przez rok 2003 do kilku operacji.
    Później leżała przez lata - tzw. "przydaś", prawie nieoprocentowana ale i
    niepłatna. Kwota pozostała na książeczce jest drobna, ale chętnie
    przeznaczyłbym ją teraz np. na zimne piwo.
    Szczęka mi opadła, gdy usłyszałem, że nie dostanę moich pieniędzy, bo: od
    2004 roku nie było żadnych operacji na koncie i w 2011 konto zlikwidowali, a
    pieniądze zabrali. Poza tym aktualnie wymagana kwota minimalna na rachunku
    to już 50zł (wyższa niż zapisana w książeczce) i zawiadamiali klientów o
    chęci likwidacji rachunków.
    Hm, jestem normalnym człowiekiem i jakoś nie kojarzę aby dotarła do mnie
    taka wiadomość. Przecież jakby mnie bank zawiadomił, że chce zabrać moje
    pieniądze to zareagowałbym (i wcześniej poszedł na piwo).
    Na koniec obsługa chciała nawet abym zostawił im tą książeczkę! Zabrałem na
    pamiątkę.

    Jak myślicie, warto zawiadamiać nadzór o dziwnych (zbójeckich) zwyczajach?

    Paweł U.

    PS parę lat temu likwidowałem konto w brytyjskim Barcalays - nie mogłem
    wyczyścić konta do końca, to przysłali do domu czek na jakieś 30 pensów! To
    jest standard. A jaki raban byłby gdyby Mosze pojechał do Zurichu i okazało
    się, że ponieważ nie było obrotów na koncie od 1940 roku, to zlikwidowali
    rachunek?! Ajaj!