  • 1. Data: 2011-10-20 09:34:38
    Temat: Bank dla Rady Rodziców ?
    Od: "_THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Wygląda na to, że ze 2/3 banków rzuca kłody pod nogi próbującym otworzyć lub
    nawet już prowadzącym w bankach konta Radom Rodziców.
    Wczoraj miałem w ręku pismo proabanego dyrektora porabanego banku, w którym
    wymaga on "stawiennictwa w banku i złożenia wzorów podpisów wszystkich
    członków Rady Rodziców".
    Bagatela: 72 osoby.
    I tenże tandetny dyrektorek grozi oddaniem oszczędności Rady do depozytu
    sądowego.
    Znacie banki przyjazne?

  • 2. Data: 2011-10-20 13:02:38
    Temat: Re: Bank dla Rady Rodziców ?
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 20 Oct 2011 11:34:38 +0200, _THX <j...@n...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > wszystkich członków Rady Rodziców".
    > Bagatela: 72 osoby.
    > I tenże tandetny dyrektorek grozi oddaniem oszczędności Rady do depozytu

    W przedszkolu mojego dziecka rada rodziców ma rachunek w Aliorze.
    Ale nie wiem jak im się współpracuje.

    Matt

  • 3. Data: 2011-10-20 17:04:41
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-20 11:34, _THX pisze:
> [...]
    > członków Rady Rodziców".
    > Bagatela: 72 osoby.
    > I tenże tandetny dyrektorek grozi oddaniem oszczędności Rady do depozytu

    Może lepiej założyć stowarzyszenie? (Nie wiem, rzucam...)
    Albo pieniądze trzymać na niezarejestrowanej karcie prepaid, którą
    dzierży jedna osoba, a wszyscy mogą SMSami sprawdzać saldo i historię?
    (Minusy: 5zł za wypłatę gotówki z bankomatu i brak % )

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 4. Data: 2011-10-20 21:23:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 20.10.2011 19:04, bzdreg wrote:
> [...]
    > dzierży jedna osoba, a wszyscy mogą SMSami sprawdzać saldo i historię?
    > (Minusy: 5zł za wypłatę gotówki z bankomatu i brak % )

    Wiosna przyszloego roku - PKO Bank Polski ;)

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl