  • 1. Data: 2011-10-20 09:39:07
    Temat: KK - roczna opłata
    Od: Marek <m...@n...pl>

    Czy kwota wypłaty gotówki z bankomatu przy użyciu KK jest doliczana do
    sumy transakcji dokonanych kartą. Pytam bo zastanawiam się czy w ten
    sposób można osiągnąć prog zwalniający z rocznej opłaty za KK. Może
    okazać się, że dwudniowe odsetki za taką wypłatę gotówki są niższe od
    rocznej opłaty za plastik.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-10-20 10:25:46
    Temat: Re: KK - roczna opłata
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sposób można osiągnąć prog zwalniający z rocznej opłaty za KK. Może
    > okazać się, że dwudniowe odsetki za taką wypłatę gotówki są niższe od

    Nie da się obalić hipotezy, że w regulaminie jakiejś KK wypłaty gotówkowe
    się doliczają.
    P.G.

  • 3. Data: 2011-10-20 19:11:04
    Od: Marek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-10-20 12:25, Piotr Gałka pisze:

    > Nie da się obalić hipotezy, że w regulaminie jakiejś KK wypłaty
    > gotówkowe się doliczają.
    > P.G.

    Powinienem napisać, że przejrzałem regulamin KK Millennium Banku i nic
    tam nie znalazłem. Pytałem sądząc, że sprawę może reguluje Prawo Bankowe
    o którym nic nie wiem.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2011-10-20 21:38:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" j7prpb$b9c$...@m...internetia.pl

    > Powinienem napisać, że przejrzałem regulamin KK Millennium Banku
    > i nic tam nie znalazłem. Pytałem sądząc, że sprawę może reguluje
    > Prawo Bankowe o którym nic nie wiem.

    Oczywiście -- reguluje. Składasz rezygnację w terminie; bank dzwoni
    do Ciebie i pyta Cię o powód rezygnacji; podajesz opłatę jako powód
    i masz na kolejny rok za free. Jest to Prawo Zdrowego Rozsądku, ale
    teraz akurat nie pamiętam, który to dokładnie artykuł, paragraf czy
    punkt lub podpunkt PZR. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-10-20 22:24:12
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Powinienem napisać, że przejrzałem regulamin KK Millennium Banku i nic tam
    > nie znalazłem.

    Czyżbyś posiadał jakąś kartę z Millenium? Nic nie wspominałeś. ;-)
    Odpowiadając na pytanie potwierdzam.

  • 6. Data: 2011-10-25 18:04:19

    Thu, 20 Oct 2011 11:39:07 +0200, w <j7oq8t$5jr$1@mx1.internetia.pl>, Marek
    <m...@n...pl> napisał(-a):

    > Może
    > okazać się, że dwudniowe odsetki za taką wypłatę gotówki są niższe od
    > rocznej opłaty za plastik.

    Zawsze możesz zrobić wcześniej nadpłatę i nawet odsetek nie będzie :P.