  • 11. Data: 2009-09-16 20:10:30
    Temat: Re: Bank of America - transfer do polski
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > He? To w usa nie da się zaawizować dowolnie wysokiej wypłaty z
    > wyprzedzeniem? Przecież to w końcu Twoje pieniądze, więc łaski nie
    > zrobią jak Ci wypłacą... :-)

    Łaskę, a raczej laskę to ci zrobią przy próbie wywozu z USA i wwozu na
    teren UE bez zgłoszenia.

  • 12. Data: 2009-09-16 23:17:18
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witek wrote:

    >>> 2) W skarpetce przewiezc pieniadze (limity wypłat sa bardzo niskie

    > Łaskę, a raczej laskę to ci zrobią przy próbie wywozu z USA i wwozu na
    > teren UE bez zgłoszenia.

    To w czym problem by zgłosić? :-)

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2009-09-17 01:17:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > To w czym problem by zgłosić? :-)

    Trzeba o tym wiedzieć przed robieniem laski, a nie w trakcie.

  • 14. Data: 2009-09-18 06:58:40
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    > "Wszystko trzymam sobie w PKO BP (polska bankowosc
    > nie umywa sie nawet do amerykanskiej - wredna i kasuja za wszystko co
    > sie da,
    > zacofana tez w paru miejscach - takie moje zdanie, jedyne co do
    > perfekcji
    > opanowali, to szybkie przelewy)."

    W Kalifornii zbyt dużego wyboru z bankami nie ma...
    Wells fargo ma jeszcze sporo ATMów i tyle..

  • 15. Data: 2009-09-18 10:35:33
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Wrz, 02:58, "Piotrek" <g...@p...onet.pl> wrote:

    > W Kalifornii zbyt dużego wyboru z bankami nie ma...
    > Wells fargo ma jeszcze sporo ATMów i tyle..

    Ale dlaczego kierujesz sie liczba bankomatow danego banku, zamiast
    otworzyc konto w innym, ktory zwraca oplaty za transakcje w cudzych
    bankomatach?
    No chyba ze musiales miec konto natychmiast -- a BofA jest znany z
    tego, ze otwieraja (prawie) kazdemu.

    I w BofA i w WF placisz glownie za mozliwosc wejscia do jednego z
    ilustamset oddzialow. To sa amerykanskie odpowiedniki PKO BP / Pekao
    SA. Raczej malo reprezentatywne.

  • 16. Data: 2010-04-19 19:34:30
    Od: "banan84" <michal.840@WYTNIJ_TOgmail.com>

    ja mam sytuacje odwrotna na allegro wypatrzyl moj przedmiot osoba ze Stanow, zrobila
    mi przelew na 285euro dostalem maila z adresu s...@b...com w ktorym
    pisze ze transfer jest zawieszony dopuki nie przedstawie potwierdzenia wyslania
    towaru. Nie wiem na ile jest to bezpieczne, czy jesli teraz wysle przedmiot to okaze
    sie ze np. nie zobacze na oczy pieniedzy... Nie wiem co zrobic w tej sytuacji prosze
    o pomoc moj mail m...@g...com

  • 17. Data: 2010-04-19 20:57:03
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    banan84 pisze:
> [...]
    > dopuki nie przedstawie potwierdzenia wyslania towaru. Nie wiem na ile
    > jest to bezpieczne, czy jesli teraz wysle przedmiot to okaze sie ze

    Możesz być pewny, że nie zobaczysz. Żaden bank na świecie nie
    przeprowadza takich weryfikacji. Jak bank dostał zlecenie przelewu, to
    ma je wykonać. Jak tego nie robi, to znaczy że to wcale nie jest bank.
    Jedyne co banki sprawdzają (a i to nie zawsze), to czy dane beneficjenta
    przelewu zgadzają się z danymi właściciela konta docelowego (ale tej
    weryfikacji dokonuje już bank beneficjenta, a nie zleceniodawcy).

    > Nie wiem co zrobic w tej
    > sytuacji prosze o pomoc moj mail m...@g...com

    Olać, bo to oszust.

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2010-04-19 22:08:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 22:57:03 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Olać, bo to oszust.

    Nie oszust tylko pewnie jakiś Nigeryjczyk ;)

    Xenocide

  • 19. Data: 2010-04-20 04:50:36
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > przelewu zgadzają się z danymi właściciela konta docelowego (ale tej
    > weryfikacji dokonuje już bank beneficjenta, a nie zleceniodawcy).

    Przemek a slyszales o czyms takim jak akredytywa ?
    Stosowane od lat w handlu!
    A sa i inne instrumenty ktore uzalezniaja wyplate od pewnych warunkow.

  • 20. Data: 2010-04-20 05:06:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zenek <z...@o...pl> writes:

    [....]

    > Przemek a slyszales o czyms takim jak akredytywa ?
    > Stosowane od lat w handlu!
    > A sa i inne instrumenty ktore uzalezniaja wyplate od pewnych warunkow.

    Dobrze, to niech wyśle, a Ty pokryjesz mu straty, gdy się okaże, że to
    faktycznie oszust. Stoi?
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)