    From: "mx" <@m...@o...pl@>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bank(omat) PeKaO ukradł(???) kartę VW Banku
    Date: Wed, 15 Jul 2009 21:23:50 +0200

    Pomyliły mi się karty, dwa razy wpisałem PIN od innej, kasy oczywiście nie
    dostałem. Za dwie godziny, w innym bankomacie, po wpisaniu poprawnego kodu,
    bankomat kartę zatrzymał. PeKaO z reguły obcych kart nie zwraca (i jeszcze,
    oj naiwni, naiwni, zaproponowali otwarcie konta u nich), VW za zastrzeżenie
    i wydanie nowej kasuje 30 zł. Oczywiście nie zapłacę, Aliorkarta jest nawet
    lepsza, za kilka miesięcy z VW dostanę nową bezpłatnie, ale nurtuję mnie
    inny problem.
    Jeśli w TOiP, tak jak w VWB, jest opłata, a jakiś wredny bankomat bez
    wpisywania błędnego kodu, całkowicie z własnej inicjatywy zatrzyma kartę,
    można uchronić się przed taką opłatą? Czy właściciel bankozłomu za nic nie
    odpowiada? Może jakiś inny sposób?