  • 11. Data: 2003-10-04 13:46:19
    Temat: Re: Banki internetowe.......
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

    Drogi i szacowny Glennie.

    > Droga i szacowna jak już ;-))))

    Ups...... Witam szanowna Pania - i przepraszam za pomylke przy okresleniu
    plci......
    Sama wiesz... w tych czasach babki wygladaja i zachowuja sie jak chlopy, a
    chlopy wygladaja i zachowuja sie jak baby ;-))))))

    Pozdrawiam
    Daniel
    www.art-magazyn.pl

  • 12. Data: 2003-10-04 16:25:12
    Od: "Opos" <o...@p...fm>

    Użytkownik Daniel Biernacki <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:blkfja$2i4$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam
    > Chce zalozyc sobie konto w ktoryms z bankow internetowych. Mam
    watpliwosci,
    > jako osoba do tej pory korzystajaca z banku "normalnego" czyli okienka
    itp.
    > Sa jakies fora dyskusyjne na ten temat? Oczywiscie nie chce czytac tekstow
    > na stronach samych bankow, bo jak kazdy wie sa tam czesto powypisywane
    > bzdury.
    Najlepiej załóż dwa konta w mbanku i w inteligo. mozesz z mb przelewc
    pienadze za free do inteligo, a inteligo wyplacac pieniadze w bankomatach
    pkobp. ja tak zrobilem. oplata za inteligo 0,99 zl, a mbank jest za free.

  • 13. Data: 2003-10-04 23:00:22
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > THX - swietny pomysl........ dzisiaj rozmawiale z konsultantem euro-banku
    na Wilenskim w Warszawi i tez mnie zabil prowizjami........

  • 14. Data: 2003-10-05 15:25:36
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Daniel Biernacki <d...@p...onet.pl> wrote:

    > na Wilenskim w Warszawi i tez mnie zabil prowizjami........

    EB na razie trudno nazwać "internetowym" ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl