  • 1. Data: 2003-10-03 11:54:44
    Temat: reklama Euro Banku w TVN
    Od: "a...@o...pl" <a...@o...pl>

    no owszem, reklama chyba bardziej obiecujaca niz to co widac na zywo....
    haslo: "Co mozemy dla ciebie jeszcze zrobic?"
    Dla mnie osobiscie duzo, obawiam sie jednak ze jest to niewykonalne
    pozdr
    ewa

  • 2. Data: 2003-10-03 12:52:38
    Temat: Re: reklama Euro Banku w TVN
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@o...pl...
    > no owszem, reklama chyba bardziej obiecujaca niz to co widac na zywo....
    > haslo: "Co mozemy dla ciebie jeszcze zrobic?"
    > Dla mnie osobiscie duzo, obawiam sie jednak ze jest to niewykonalne

    Ja widzialem reklame z latajacymi tekturami. Nie podobala mi sie...

  • 3. Data: 2003-10-03 13:59:52
    Od: "Piotr 'Merlin' Krzciuk" <m...@o...pl>

    > no owszem, reklama chyba bardziej obiecujaca niz to co widac na zywo....
    > haslo: "Co mozemy dla ciebie jeszcze zrobic?"

    Hmmm, z takim haslem to moze wywolywac skojarzenie z reklama mBanku
    z zyczeniami od zlotej rybki :)

    Pozdr.
    Merlin