eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomat BPHBankomat BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bankomat BPH
    Date: Sun, 27 Feb 2005 16:15:27 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: fx202.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1109517699 23057 80.53.49.202 (27 Feb 2005 15:21:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Feb 2005 15:21:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:338359
    [ ukryj nagłówki ]

    W piatek wybierałem sobię kasę z bankomatu przy banku BPH. Wybierałem ja w 2
    turach po xxx pln. Za pierwszym razem wszystko było ok dostałem kasę, kwitek
    i kartę, drugi raz nie był juz taki szczęsliwy bo dostałem tylko kartę i
    kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln. Zgłosiłem
    reklamacje w banku BPH ale nie mogli pomóc bo karta jest z Inteligo.
    Pobiegłem do domu sprawdziłem przez www no i okazało sie że mam 0 pln.
    Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest ok
    i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka
    jest szansa odzyskania gotówki ??


    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
    ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
    ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1