eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomat BPHRe: Bankomat BPH
  • Data: 2005-02-28 20:42:39
    Temat: Re: Bankomat BPH
    Od: "PiMi" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Euronety w Inteligo są rozliczane on line tzn. bez wstępnych blokad
    szkoda tylko ze teraz są "płatne"



    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cvv3kv$mhj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> wrote in message
    > news:cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > dostałem tylko kartę i
    > > kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln.
    >
    > Swego czasu miałem taki przypadek że VE z Inteligo użyta w bankomacie
    > Euronetu zaskutkowała komunikatem iż operacja wypłaty nie może być
    > wykonana - bankomat nie mógł się skontaktować z bankiem. Ku mojemu
    > zdziwieniu po około 5 godzinach z konta ubyła kwota (nie była to blokada -
    > normalne zmniejszenie stanu konta). Złożyłem reklamację w Inteligo,
    zostałem
    > poinformowany że termin załatwienia wynosi 90 dni - w rzeczywistości kwota
    > (wraz z odsetkami) wróciła po jakimś miesiącu od daty reklamacji.
    > --
    > ==========###-###-###-###==============
    > Jaroslaw Dubowski, Bytom
    > E-mail: j...@i...pl
    > ==========###-###-###-###==============
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1