  • Data: 2005-08-30 08:11:00
    Temat: Bankomat: niepodjęte pieniądze
    Od: "robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wczoraj zrobiłem chyba coś bardzo głupiego - wypłacając pieniądze z bankomatu
    Euronet za pomocą karty Visa Electron mBanku zagapiłem się i... nie wziąłem
    pieniędzy - tzn. zleciłem wypłatę, odebrałem kartę i odszedłem, zapominając o
    pieniądzach :-|

    Brzmi strasznie głupio, sam nie wiem, jak to wytłumaczyć.

    Ale do rzeczy: bankomat raczej nie był strasznie oblegany, więc raczej wciągnął
    pieniądze z powrotem (o ile nie wisiały np. 10 minut) i nikt się nimi nie
    "zaopiekował". I tu moje pytania:
    1. Po jakim czasie od wyjęcia karty bankomat wciąga pieniądze z powrotem?
    2. O ile faktycznie je wciągnął, to co powinienem teraz zrobić? Chwilowo mam
    blokadę na koncie na kwotę, którą chciałem wyciągnąć. Czy sprawa załatwi się
    sama, tzn. bankomat automatycznie oznaczył transakcję jako niezrealizowaną i
    blokada sama zniknie? Czy też muszę pisać reklamację (i gdzie? mBank czy
    Euronet?), żeby przeliczyli pieniądze w bankomacie?
    3. Jakieś inne sugestie?

    Dziękuję za pomoc,
    Robert