  • 1. Data: 2009-09-09 09:24:44
    Temat: Bankujesz kupujesz - to jakas kpina
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Zajrzałem tam po raz pierwszy - bo rachunek mam , karte kredytową też to
    punkty jakieś lecą

    No i wg mnie ten program to kpina - kto zdrowy na umysle będzie coś tam
    kupował - to sa jakieś jaja

    opłaty dystrybucyjne od byle czego ponaliczane na horrendalnym poziomie -
    przeciez to żadna przesyłka nawet kurierska tyle nie kosztuje

    Co za idiota wymyślił ten program, te ceny i te opłaty?

    Czy zdarzyło wam się kupic coś w tym bankujesz kupujesz i co o tym sądzicie

  • 2. Data: 2009-09-09 11:00:43
    Temat: Re: Bankujesz kupujesz - to jakas kpina
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    forum.ingbank.pl

    :-) jest juz nawet o tym watek

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,

  • 3. Data: 2009-09-09 11:22:55
    Od: paranoix <z...@g...com>

    j...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    >
    > Co za idiota wymyślił ten program, te ceny i te opłaty?
    >
    > Czy zdarzyło wam się kupic coś w tym bankujesz kupujesz i co o tym sądzicie

    Czasem można wyrwać coś ciekawego - ja swego czasu kupiłem po obniżonej
    cenie kilka zestawów do internetu mobilnego Play i potem je sprzedałem
    na Allegro drożej.

  • 4. Data: 2009-09-09 13:02:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 09:24:44 +0000 (UTC), napisał(a):
    > Zajrzałem tam po raz pierwszy - bo rachunek mam , karte kredytową też to
    > punkty jakieś lecą
    >
    > No i wg mnie ten program to kpina - kto zdrowy na umysle będzie coś tam
    > kupował - to sa jakieś jaja

    Ten, kto uzna że to ciekawa oferta - proste...
    Zwłaszcza, że często się trafiają produkty które nawet po doliczeniu tej
    "opłaty dystrybucyjnej" są tańsze (nie jakoś dramatycznie, ale o kilkaset
    złotych czasami) niż najtańsze sklepy na ceneo. Tak czy siak - rewelacji nie
    ma, czasami jest dużo drożej, ale jeśli akurat ktoś się wstrzeli w produkt
    który chciał kupić to trochę zaoszczędzi :)

    > opłaty dystrybucyjne od byle czego ponaliczane na horrendalnym poziomie -
    > przeciez to żadna przesyłka nawet kurierska tyle nie kosztuje

    Opłata dystrybucyjna to po prostu takie ściemnianie żeby udawać że jest
    tanio ;) Nie wiem w sumie czy przypadkiem nie trzeba osobno za transport
    zapłacić - nawet nie chciało mi się sprawdzać.

    > Czy zdarzyło wam się kupic coś w tym bankujesz kupujesz i co o tym sądzicie

    Jw. - kilka razy widziałem produkty w dobrych cenach, ale nie znaczy to że
    skorzystałem (konkretniej to ojciec, bo ja trzymam się z dala od ING :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-09-29 09:20:12
    Od: Arek <i...@w...pl>

    Moim zdaniem dla samego programu lojalnościowego nie ma sensu się wiązać
    z bankiem. To jest trochę przy okazji. Ja "wyrwałem" Lenovo T61 kilka
    stówek taniej, ale na pewno nie o tyle ile deklarował bank: 3200 <- 5400
    :))) Podawane przez nich ceny przed rabatem nie są cenami rynkowymi i
    trzeba sprawdzać jak jest w rzeczywistości.