  • 1. Data: 2009-09-09 09:53:32
    Temat: ING sms na OKO platny?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Zastanawiam sie, czy nie otworzyc konta oszczednosciowegi w ING (mam
    po drodze), zeby miec bezplatny wplatomat do przelania pieniedzy dalej
    (czestotliwosc raz w miesiau mi wystarczy).

    Czytajac TOIP nie znalazlem wyjasnienia, czy przeslanie hasla sms
    jesli takowe bank raczy mi przyslac przy transakcji, jest usluga
    platna 25 gr. czy nie wlicza sie w ten zakres?

  • 2. Data: 2009-09-09 12:07:56
    Temat: Re: ING sms na OKO platny?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Czytajac TOIP nie znalazlem wyjasnienia, czy przeslanie hasla sms
    > jesli takowe bank raczy mi przyslac przy transakcji, jest usluga
    > platna 25 gr. czy nie wlicza sie w ten zakres?

    Nie wlicza sie.

    Platny bylby SMS o zmianie salda OKO.