  • Data: 2007-05-15 11:44:54
    Temat: Bezpieczeństwo Kart Kredytowych
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!

    Mam do Was pytanko!

    W jaki sposób ktoś znając mój numer karty kredytowej (mam na myśli tą
    "prawdziwą" kartę kredytową czyli wypukłą, bez paska magnetycznego) może
    "wyczyścić" mi konto bankowe?

    Podając te dane w okienku pani z banku i poproszenie o wydanie pieniędzy?

    Czy w bankomacie istnieje możliwość wypłacenia pieniędzy za pomocą tego
    numeru?

    Rozumiem, że ktoś może np. kupić coś w sklepie z wykorzystaniem numeru
    naszej karty ale to chyba oczywiste, że sklep wysyła towar pod adres jaki
    "widnieje" na karcie?

    W jaki sposób sklep otrzymuje pieniądze od osoby, która płaci kartą
    kredytową?

    Mówi się, że pewne sklepy są zaufane, ale nawet jeśli nasz numer ktoś
    wykorzysta to nie mamy pewności kto ujawnił nasze dane osobom trzecim, czy
    to nie był akurat ten zaufany sklep. Więc skąd opinia, że jedni są zaufani a
    drudzy nie?

    Może niektórym te pytania wydadzą się banalne jednak nie mogłem znaleźć
    żadnych konkretnych informacji na ten temat poprzez google, więc będę bardzo
    wdzięczny jeśli ktoś potrafi rozwiać moje wątpliwości.

    Pozdrawiam, Łukasz!