  • 1. Data: 2003-03-28 12:30:29
    Temat: Bezpieczenstwo w Kredyt Banku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ech - oni mi dali MC, a ja im taka gebe dorabiam...
    No ale.
    Jak wszyscy wiemy za transakcje potwierdzone PINem bank nie bierze
    odpowiedzialnosci.

    A ja wlasnie dzisiaj ze skrzynki wyjalem...
    Ni mniej ni wiecej, a dwie TAKIE SAME koperty z pinem do MC.

    Zgadza sie _wszystko_ - dane sa identyczne.

    Oczywiscie nic sie nie stalo, ale ;)
    1) Istnieje w takim razie mozliwosc latwego dorobienia w KB PINu do
    kazdej karty?
    2) Dostania sie takiej dodatkowej koperty w niepowolane rece (zmowa
    pracownika z listonoszem - karta odbierana jest w placowce)
    3) Wyczyszczenia karty do limitu i moglbym bank pocalowac w tylek - bo
    jakbym mu udowodnil, ze nikomu nie przekazalem PINu? Koperta przeciez
    byla nienaruszona - a o istnieniu drugiej nie mialbym pojecia...

    Taaak a moze tez wydali dwie takie same karty?? ;)

    P.S. Podejrzewalem, ze PINy beda takie same, ale jeszcze malem heheh
    cicha nadzieje, ze beda jednak rozne ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-28 12:36:03
    Temat: Re: Bezpieczenstwo w Kredyt Banku
    Od: t...@p...onet.pl

    Zgłosił bym tą sprawę w Oddziale. A pomyłka taka, że w głowie się nie miesci.

  • 3. Data: 2003-03-28 12:44:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Zgłosił bym tą sprawę w Oddziale. A pomyłka taka, że w głowie się
    > nie miesci.

    Najpierw odbiore karte, a pozniej zglosze ;) Bo jeszcze nie dadza...
    Hy hy hy

  • 4. Data: 2003-03-29 21:10:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > Oczywiscie nic sie nie stalo, ale ;)
    > 1) Istnieje w takim razie mozliwosc latwego dorobienia w KB PINu do
    > kazdej karty?

    W kazdym banku istnieje. Jesli nie ufasz pracownikom - nie uzywaj kart,
    ani nie zawieraj zadnej umowy, ktora wprowadza mozliwosc innej
    autoryzacji transakcji niz wlasnoreczny podpis na papierze.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator