  • Data: 2002-06-13 07:56:37
    Temat: Bezpieczenstwo w mBanku
    Od: "axell" <t...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Ostatnio mialem takie zdarzenie, przy probie przelewu
    w mBanku po wpisaniu kodu potwierdzającego i
    zatwierdzeniu komunikat :
    Strona nie moze byc wyswietlona ....

    No loozik probuje sie zalogowac ponownie ...
    w koncu po 1/2 godziny udalo mi sie zalogowac,
    (mialem jakies lokalne problemy z dostępem do internetu)
    widze ze zlecenie nie zostalo przyjete, zlecam jeszcze raz,
    a tu w formularzu jestem proszony o ten sam kod.
    Wiem ze nie była tym kodem zrealizowana zadna transakcja
    ale czy sam fakt ze bylem o niego juz wczesniej poproszony i
    ktos mogl przechwycic transmisję Ja <->Bank nie powinno
    uniewaznic go ? Co o tym sądzicie ?

    axell