eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezplatne konta - efekty widac :)Re: Bezplatne konta - efekty widac :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezplatne konta - efekty widac :)
    Date: Sun, 23 Nov 2003 20:42:28 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <bpr63k$5ii$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bpqope$9pr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: prosie5.acn.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1069620148 5714 172.20.26.242 (23 Nov 2003 20:42:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Nov 2003 20:42:28 +0000 (UTC)
    X-User: okemot
    X-Forwarded-For: 212.76.50.27
    X-Remote-IP: prosie5.acn.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270020
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Nie ma obiadu za darmo - ktos musi za to zaplacic.
    > W mBanku jakosc uslug swiadczonych poprzz mLinie systematycznie spada - jak
    > dotad cicho bylo o drugim "darmowym" banku - Lukasie.
    > Ale oto w GB jest ciekawy artykul, z ktorego zacytuje tylko fragment:
    >
    Trochę mi ten komentarz nie pasuje do przedstawionych danych, bo ani Pekao,
    ani PKO do darmowych wybitnie nie należą, zresztą podobnie jak pozostałe
    wymienione banki :^)
    A Lukas - nie wiem co z tym bankiem jest nie tak, ale jest faktem, że ile
    razy tam byłem, tyle razy musiałem sobie poczekać... A miałem u nich tylko VC
    i do chodzenia gdziekolwiek, a w szczególności do banku, wyrywny wybitnie nie
    jestem.

    Jeśli chodzi o mBank, to moim zdanem przynajmniej część obecnych problemów z
    dostępnością mLinii, pomijając klęskę urodzaju, wynika z niedoskonałości ich
    systemu transakcyjnego. Sporo rzeczy które naród mając hasła jednorazowe
    mógłby sam wykonać przez net wymagają kontaktu z mLinią:
    Zamówienie, aktywacja karty, blokada karty - zadzwoń do mLinii (od niedawna
    jest obsługa przez net, ale mam jeszcze starego delfinka, więc nie wiem co
    jest warta)
    Chcesz dodatkowego eMaxa - zadzwoń do mLinii
    Chcesz FI - Zadzwoń do mLinii
    Ustanowienie, zmiana pelnomocnika - Zadzwoń do mLinii
    Zapis na wypadek śmierci - Zadzwoń do mLinii
    Ustanowienie współwłaściciela - Zadzwoń do mLinii

    Być może mBank osiągnął lub niedługo osiągnie masę krytyczną przy której
    koszt rozbudowy systemu IT będzie mniejszy niż dalsza rozbudowa kanału
    telefonicznego.

    Miłego dnia
    Tomek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1