eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezplatne konta - efekty widac :)Re: Bezplatne konta - efekty widac :) Multi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MAX" <max_kr[n_o__s_p_a_m@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezplatne konta - efekty widac :) Multi
    Date: Sun, 23 Nov 2003 23:31:27 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <bprcgj$5rg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bpqope$9pr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: users-p-nat.n4u.krakow.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1069626720 6000 217.96.32.5 (23 Nov 2003 22:32:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Nov 2003 22:32:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270042
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bpqope$9pr$1@news.onet.pl...
    > Nie ma obiadu za darmo - ktos musi za to zaplacic.
    > W mBanku jakosc uslug swiadczonych poprzz mLinie systematycznie spada -
    jak
    > dotad cicho bylo o drugim "darmowym" banku - Lukasie.
    > Ale oto w GB jest ciekawy artykul, z ktorego zacytuje tylko fragment:
    >
    > "Instytut Pentor przeprowadził kolejny "Audyt bankowości detalicznej",
    > jednym z badanych zagadnień był odsetek niezadowolonych z szybkości i
    > sprawności placówki klientów"
    > Wyniki:

    ciekawe gdzie znajduje się tutaj Multi. Ja po trzech kontaktach z CUF w
    Krakowie mam raczej niemiłe odczucia. Ogonek na kilka osób, a tu tylko jedna
    pani sie uwija (kasa albo okienko uniwersalne - jak zwał tak zwał). Po
    odstawniu swojego dowiedziałem się, że niestety ona mnie nie może obsłużyć -
    odesłała mnie do innej pani, a że ta akurat nie raczyła siedziec w swoim
    boksie, to sobie poczekałem 20 minut - na jeden papierek. Teraz już jestem
    ostrożny w twierdzeniu, że czeka się tylko w PKO BP.

    MAX


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1