  • 1. Data: 2008-04-21 09:15:05
    Temat: Bezpłatne przelewy w mBanku??
    Od: "Łukasz" <f...@h...com.pl>

    Jak to jest z tymi bezpłatnymi przelewami w mBanku??. Jak czytałem wykaz
    opłat i prowizji w eMAX to jest napisane że bezpłatny jest tylko pierwszy
    przelew, a pozostałe sa płatne ??
    Jeśli tak to ile kosztują kolejne przelewy, bo nie mogę znaleźć?? I czy
    dotyczy to każe przelewów w necie ??
    I czy tak samo jest w Polbanku ??

  • 2. Data: 2008-04-21 09:34:21
    Temat: Re: Bezpłatne przelewy w mBanku??
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Łukasz pisze:
> [...]
    > przelew, a pozostałe sa płatne ??
    > Jeśli tak to ile kosztują kolejne przelewy, bo nie mogę znaleźć?? I czy

    Bezpłatne są przelewy z eKonta, a w Polbanku z rachunku gotówkowego. W
    obu przypadkach tylko te dokonywane przez internet.

    TOiP łatwo znaleźć na stronach tych banków:

    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/oszczednos
    ciowe/emax_plus/index.html#tabs=2
    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/osobiste/e
    KONTO/index.html#tabs=3
    http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_pro
    wizji_dla_klientow_indywidualnych.pdf

    Sebastian

  • 3. Data: 2008-04-21 09:41:57
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Łukasz" <f...@h...com.pl> napisała:

> [...]
    >przelew, a pozostałe sa płatne ??
    >Jeśli tak to ile kosztują kolejne przelewy, bo nie mogę znaleźć?? I czy

    Mylisz eMax z eMax Plus.
    Z eMaxa (jak i z eKonta) wszystkie przelewy darmowe. Z eMax Plusa tylko
    jeden w miesiącu darmowy, następne płatne 5/10 PLN (nazywa się to
    "awaryjny przelew"):
    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/emax_plus.html
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2008-04-21 10:50:55
    Od: "Łukasz" <f...@h...com.pl>

    A czy przelewy między eMax a eMax Plus sa tez bezpłatne zarówno w jedna jak
    i w drugą stronę??

    Np. jeżeli pensja będzie mi wpływała na eMax i odrazu sobie całą przeleje
    sobie w necie na eMax Plus, to jak będe potrzebował na jakieś przelewy
    (zapłata za komórkę, media) czy na drobne wydatki to moge sobie przelac na
    eMax i dalej (za darmo) zroic właściwy przelew.

    Z tego co przeczytałem to eMax jest nieoprocentowany a eMax Plus jest
    oprocentowany i rozumiem tez że z eMax Plus nie mogę wypłacac sobie kasy z
    bankomatu, ani płacić kartą ??

  • 5. Data: 2008-04-21 11:04:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Kwi, 12:50, "Łukasz" <f...@h...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Z tego co przeczytałem to eMax jest nieoprocentowany a eMax Plus jest
    > oprocentowany i rozumiem tez że z eMax Plus nie mogę wypłacac sobie kasy z

    Emax+ - jeden bezplatny przelew w miesiacu.
    Najlepiej zdefiniowac 4 emax+ i wtedy z kazdego mozesz zrobic jedna
    transakcje miesiecznie.

  • 6. Data: 2008-04-21 11:41:08
    Od: "Łukasz" <f...@h...com.pl>

    "Emax+ - jeden bezplatny przelew w miesiacu.
    Najlepiej zdefiniowac 4 emax+ i wtedy z kazdego mozesz zrobic jedna
    transakcje miesiecznie".

    Czyli w ramach eMax+ mam tylko jeden darmowy przelew bez znaczenia czy to
    jest przelew na inne konto w mBanku, czy do innego banku.

    A w zwykłym eMax mam DARMOWE przelewy do dowolnego banku i bez względu na
    ilość przelewów ??

    Dobrze zrozumiałem ??

  • 7. Data: 2008-04-21 11:50:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Kwi, 13:41, "Łukasz" <f...@h...com.pl> wrote:
> [...]
    > jest przelew na inne konto w mBanku, czy do innego banku.
    >
    > A w zwykłym eMax mam DARMOWE przelewy do dowolnego banku i bez względu na

    Mniej wiecej
    Z tym, ze emax ma jeszcze ograniczenie, ze mozna na nim zdefiniowac
    tylko jeden przelew - zeby zrobic na inne konto, trzeba skasowac
    poprzedni.
    W mbanku brak listy odbiorcow, tak wiec kazdy przelew trzeba
    definiowac w calosci - wygodniej zrobic zdefiniowany na ekonto ( i o
    to chodzi autorom rozwiazania) a tam miec zdefiniowana wieksza ilosc w
    rozne miejsca.

  • 8. Data: 2008-04-21 12:09:02
    Od: "Łukasz" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w "Z tym, ze emax ma
[...]

    Teraz się pogubiłem !!

    O co chodzi z tym definiowaniem przelewów ??

    Mam obecnie konto oszczędnościowe w BZWBK i jak robię przelewy w necie to
    nie musze definiować odbiorców.
    Chcę się przenieść do mBanku bo tu są podobno darmowe przelewy i jest wyższe
    oprocentowanie, tylko znając (swoje) doświadczenie są tam też jakieś
    haczyki i nalewno w nie wpadnę !!
    Więc możesz mi wytłumaczyć najlepiej tak "łopatologicznie" jak robić w
    mBanku przelewy żeby za nie nie płacić (chodzi mi o przelewy na rachunki za
    wodę, prąd i telefon i mieć jeszcze trochę wolnych środków na życie a reszta
    żeby sobie leżała na oprocentowanym koncie)

  • 9. Data: 2008-04-21 12:32:10
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Łukasz napisał(a):

    > Teraz się pogubiłem !!
    >
    > O co chodzi z tym definiowaniem przelewów ??

    Eeeech. Weź to najpierw przeczytaj wszystko (razem z wszystkimi zakładkami):
    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/osobiste/e
    KONTO/index.html
    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/oszczednos
    ciowe/emax/index.html
    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/oszczednos
    ciowe/emax_plus/index.html

    ... a potem powiedz czego nie rozumiesz.

    Karol

  • 10. Data: 2008-04-21 12:37:33
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Łukasz pisze:

> [...]
    > wodę, prąd i telefon i mieć jeszcze trochę wolnych środków na życie a reszta
    > żeby sobie leżała na oprocentowanym koncie)

    Na początek to polecam dokładne przeczytanie regulaminów, FAQ i
    poradników ze strony mBanku:
    http://www.mbank.pl/przewodnik/
    Niby kilka godzin w plecy ale można zaoszczędzić później rozczarowań.

    Takie wymagania jak opisujesz dość dobrze spełnia karta kredytowa Citi +
    eKonto + eMax Plus ( albo kilka eMaxPlus).
    Rachunki płacisz kartą KK Citi, trzeba je tylko telefoniczne zdefiniować
    jako opłaty za wode, prąd, telefon itp. są wtedy bezpłatne. Spłacamy
    całą kartę jednym przelewem więc łatwiej zaplanować kiedy i ile wyciągać
    z eMax Plusa. Przelewy wszelakie wykonujemy za darmo z eKonta, te są
    zawsze darmowe.

    Jak się nie będziesz umiał połapać o co chodzi z mBankiem to zobacz
    ofertę Eurobanku, konto online. Tam nie będziesz musiał kombinować z
    liczeniem i planowaniem przelewów pomiędzy swoimi rachunkami. Przelewy
    za darmo, konto za darmo przy wpływach > 800zł miesięcznie za kartę
    trzeba płacić 1zł na miesiąc, 5,55%.

    Sebastian