  • 51. Data: 2009-05-04 21:53:39
    Temat: Re: Bilans płatniczy Polski w UE 2005-2009
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gtneqr$3vk$1@news.interia.pl...

    > Jeszcze raz poproszę o choćby krótką informację o "lewarowaniu"...

    http://mfiles.pl/pl/index.php/D%C5%BAwignia_finansow

    Anatol

  • 52. Data: 2009-05-05 06:27:01
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > http://mfiles.pl/pl/index.php/D%C5%BAwignia_finansow

    Dziękuje....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2009-05-05 07:07:19
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Prawdziwe pieniądze będa pochodzić z pełnego budżetu za lata 2007-2013, a
    > tutaj ma być kilkadziesiąt mld EUR dodatniego salda.

    Czyli nie będziemy nic robić, a manna unijna będzie z nieba sama spadać ...

    W służbie lichwiarzy
    http://www.ojczyzna.pl/Arch-Teksty/MICHALKIEWICZ_W-s
    luzbie-lichwiarzy.htm

    "[...] jak partia mówi, że weźmie, to weźmie, a jak partia mówi, że da, to
    mówi. Partia locuta, causa finita.[...]".

    jednym słowem - cuda .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 54. Data: 2009-05-05 13:57:02
    Temat: Re: Bilans płatniczy Polski w UE 2005-2009 [zadłużenie Polski]
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Nie są to dane dostępne w sieci ?.

    PKB Polski w cenach bieżących w PLN i w USD (wychodzi że po kursie
    oficjalnym) od 1980 wg MFW :

    http://www.imf.org/external/pubs/ft/weo/2008/02/weod
    ata/weorept.aspx?sy=1980&ey=2008&scsm=1&ssd=1&sort=c
    ountry&ds=.&br=1&pr1.x=50&pr1.y=10&c=964&s=NGDP%2CNG
    DPD&grp=0&a=

    Dlug zagraniczny :

    http://www.nbportal.pl/pl/np/bloki/analizy/zadluzeni
    e_zagr_8

    Dług zagraniczny do eksportu :

    http://www.nbportal.pl/pl/np/bloki/analizy/zadluzeni
    e_zagr_8?nrpg=1

    Anatol

  • 55. Data: 2009-05-05 20:09:51
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Dlug zagraniczny :
    >
    > http://www.nbportal.pl/pl/np/bloki/analizy/zadluzeni
    e_zagr_8

    Cały czas operujesz Wójtowiczowskimi statystykami Anatolu.....

    "[...] Jak wielki był i jaki jest ciężar długu zagranicznego Polski?
    Specjalny wykres pokazuje relację długu zagranicznego Polski do rocznego
    eksportu towarów w latach 1945 - 2004. Część dziesiąta analizy dr Grzegorza
    Wójtowicza pt. "Zadłużenie zagraniczne Polski". [...]"

    .... którego podobizna widnieje na tylnej okładce "ViA Banki i FOZZ"....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 56. Data: 2009-05-05 20:37:44
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    e_zagr_8

    > Cały czas operujesz Wójtowiczowskimi statystykami Anatolu.....

    To jest tylko jedno ze źródeł które dotychczas podałem a więc twierdzenie
    jest fałszywe.

> [...]
    > Grzegorza Wójtowicza pt. "Zadłużenie zagraniczne Polski". [...]"
    >
    > .... którego podobizna widnieje na tylnej okładce "ViA Banki i FOZZ"....

    Czy masz jakieś argumenty merytoryczne na temat tych danych poza opiniami na
    temat personaliów ?

    Anatol

  • 57. Data: 2009-05-05 20:50:40
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > jest fałszywe.

    > Czy masz jakieś argumenty merytoryczne na temat tych danych poza opiniami

    Nie.

    P.S. Dziękuje serdecznie za ciekawe statystyki .

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 58. Data: 2009-05-06 16:14:21
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Interesujące jest zadłużenie *całkowite* państwa (wewnętrzne i zewnętrzne)
    > najwyżej z rozbiciem na składniki.
    >
    > W wersji demagogicznej RP3/4 robi "straszne długi Gierka" co 4 lata
    > (w przeliczeniu na USD).

    Jezeli juz manipulujemy nominalnymi wartościami wyrwanymi z kontekstu, to
    można też powiedzieć że RP3/4 wytwarza w ciągu roku PKB = sumie PKB z 10 lat
    Gierka.

    Anatol