  • 1. Data: 2009-02-24 11:15:42
    Temat: Biuro Maklerskie Alior Banku
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam,

    Mam konto w mBanku i trochę już mi nie wystarcza. Myślałem o zmianie na coś
    powszechnie szanowanego i uznawanego za dobre, więc myślałem o BOŚ albo o
    ING. Ostatnio jednak wpadła mi w oko oferta Biura Maklerskiego Alior Banku.
    Warunki podobne jak w mBanku, ale mają NOL3, czyli to samo co w BOŚ, a jak
    to mówią, skoro jest to samo to po co przepłacać :) Dają też darmowo depesze
    PAP.

    Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim w Alior
    Banku?
    Warto w to wchodzić?
    Jeśli nie to dlaczego?
    Co w zamian?

    pzdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-02-24 11:34:55
    Temat: Re: Biuro Maklerskie Alior Banku
    Od: top <t...@n...com>

    MariuszM wrote:
    > Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim w Alior
    > Banku?
    > Warto w to wchodzić?
    > Jeśli nie to dlaczego?

    Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

    t0p

  • 3. Data: 2009-02-24 12:09:17
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

    Dzięki, a dużo się to różni od tego co oferuje BOŚ ?

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-02-24 12:38:39
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:go0oi9$ds7$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Dzięki, a dużo się to różni od tego co oferuje BOŚ ?
    >
    > pozdrawiam,
    > Mariusz

    BOS ma jeszcze e-parkiet, notki staticy na PC, PDA i komórki.

  • 5. Data: 2009-02-24 12:56:47
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > BOS ma jeszcze e-parkiet, notki staticy na PC, PDA i komórki.

    Ale chyba w wyższych abonamentach?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-02-24 13:03:33
    Od: "gmyra" <g...@g...pl>

    MariuszM <m...@T...onet.pl> napisał(a):

    > Dzięki, a dużo się to różni od tego co oferuje BOŚ ?

    W Aliorze nie ma możliwości składania zleceń z poziomu aplikacji NOL3 (tutaj
    się zawiodłem), a w BOSiu jest taka opcja.

  • 7. Data: 2009-02-24 13:11:06
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > W Aliorze nie ma możliwości składania zleceń z poziomu aplikacji NOL3
    > (tutaj
    > się zawiodłem), a w BOSiu jest taka opcja.

    To duża wada? Często składacie zlecenia z poziomu NOL3?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-02-24 13:25:07
    Od: top <t...@n...com>

    MariuszM wrote:

    > To duża wada? Często składacie zlecenia z poziomu NOL3?

    Akurat dla mnie zaletą jest, że zlecenia można składać przez stronę www,
    która świetnie działa w każdym systemie i każdej przeglądarce, podczas
    gdy NOL 3 działa tylko pod windows. Choć jest 90% szans że wątkotwórca
    ma windowsa, więc sprawa dla niego bez znaczenia ;).

  • 9. Data: 2009-02-24 14:12:51
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > NOL 3 działa tylko pod windows. Choć jest 90% szans że wątkotwórca ma
    > windowsa, więc sprawa dla niego bez znaczenia ;).

    Sprobuj zlozyc zlecenie pod Windows Mobile. Pod Internet Explorem sie nie
    da. Na Operze sie da, ale mozna sie wsciec, bo nic nie widac.
    A swoja droga ten caly NOL 3 to straszny prymityw w porownaniu do np.
    takiego Meta Tradera 4.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 10. Data: 2009-02-24 14:24:01
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sprobuj zlozyc zlecenie pod Windows Mobile. Pod Internet Explorem sie nie
    > da. Na Operze sie da, ale mozna sie wsciec, bo nic nie widac.

    Da sie i tu i tu.
    Masz opere bez zoomu?