  • 11. Data: 2009-02-24 14:56:59
    Temat: Re: Biuro Maklerskie Alior Banku
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Da sie i tu i tu.
    > Masz opere bez zoomu?

    Moze i da sie pod Opera ustawic, zeby to jakos sensownie dzialalo/wygladalo.
    Potrzebowalem uzyc ze 2 razy i w sumie w temat sie nie wglebialem.
    A co do Internet Explorera to mialem jakis komunikat chyba o ramkach.
    Podejrzewam, ze sie nie da, bo na stronie bossa.pl pisza o uzyciu Opery.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 12. Data: 2009-02-24 16:44:02
    Od: s...@g...com

    > Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim w Alior
    > Banku?
    > Warto w to wchodzić?
    > Jeśli nie to dlaczego?
    > Co w zamian?
    >
    > pzdr.
    > Mariusz

    ja od 'zawsze' jestem w BZ WBK i bez cienia watpliwosci polecam,
    reklamacje uwgledniaja na korzysc klienta, jak w innych nie wiem.

    jest NOL, jest wap, a z interfacem w pelnej wersji radzi sobie
    N95 :-) zreszta nie tylko z tym:-)

    co do samego Aliora to historia na inna okazje ...

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-02-25 10:03:07
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    >co do samego Aliora to historia na inna okazje ...

    To ciekawe...
    Reasumując, nie polecasz?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 14. Data: 2009-02-25 12:07:59
    Od: "sss" <a...@o...pl>

    > Jeśli nie to dlaczego?

    Moim zdaniem na chwilę obecną lepiej wstrzymać się z zakładaniem tam konta, bo
    przyszłość banku (no i biura maklerskiego) jest niewiadoma. Tu warto sobie
    poczytać http://prnews.pl/hydepark/alior-jest-na-sprzedaz-374
    70.html i to nie
    jest odosobniona opinia na rynku.

    Co do NOLa - to chociaż nazwa programu jest taka sama to w każdym z biur
    maklerskich jest on w jakimś stopniu inny. Przykładowo WBK i BOŚ maja obsługę
    zleceń w NOLu (oprocz przegladarki), w Bosiu jest dodatkowo wyciag online, a w
    WBK funkcja Nadaktywnosc rynku. Poza tym rozna jest ilość papierow w zakladce,
    w DDE i tez samych zakladek - moze sie ktos pochwali ile jest w Aliorze.

    pozdrawiam,
    A.

  • 15. Data: 2009-02-25 12:36:53
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

> [...]
    > zakladce,
    > w DDE i tez samych zakladek - moze sie ktos pochwali ile jest w Aliorze.

    Czy w BOŚ można konto w biurze maklerskim powiązać jakoś z dobrze
    oprocentowanym kontem?
    Jedną z zalet jaką dostrzegłem w Aliorze jest to, że środki są tam powiązane
    z kontem i jak nie mam ich w akcjach, to sobie leżą i procentują, a jak chcę
    coś kupić, to od razu mam je dostępne i nie muszę czekać dwa dni na przelew?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

    p.s.
    Rozumiem, że w BOŚ można składać zlecenia też przez www?
    Czy to jest jakaś prosta strona, którą obsłużę z tel. komórkowego?

  • 16. Data: 2009-02-25 12:55:12
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Zauważyłem też, że w pakiecie żółtym nie ma wykresów bieżących bez opóźnień
    :(

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 17. Data: 2009-02-25 13:17:23
    Od: sith <s...@g...com>

    On 25 Lut, 13:55, "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    wrote:
    > Zauważyłem też, że w pakiecie żółtym nie ma wykresów bieżących bez opóźnień
    > :(

    Mario, zaloz sobie rachunki w WBKu, INGu, BOSu, BRE, Aliorze, sprawdz
    co dziala i jak wybierz jedno, z reszty z rachunkow zrezygnuj albo
    zostaw 1 jako zapasowy, nie siej zamentu i nie naganiaj na Aliora ;)

    --
    pozdro
    Sith

  • 18. Data: 2009-02-25 13:49:19
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Nie naganiam na Aliora, ale czytam dużo od dwóch dni i zauważyłem dziwną
    alergię na tą nazwę.
    Przezornie więc chyba nie wejdę w to. Co do eksperymentowania, to pewnie
    będę zmuszony tak zrobić, chciałem zaoszczędzić czas i zapytać na grupie.
    Wiem, że każdy chwali swoje, no cóż, pozostają eksperymenty.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 19. Data: 2009-02-25 14:56:32
    Od: sith <s...@g...com>

    On 25 Lut, 14:49, "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > będę zmuszony tak zrobić, chciałem zaoszczędzić czas i zapytać na grupie.
    > Wiem, że każdy chwali swoje, no cóż, pozostają eksperymenty.

    Hmm, po prostu imho zadajesz pytanie i odpowiadasz tak jakbys namawial
    stad napisalem tak a nie inaczej :)

    Z aliorem to bym sie wstrzymal zobacz co napisal Ci sss i poczytaj
    artykul na prnews. Ogolnie to porownaj tabele oplat i prowizji (wraz z
    oplatami i promocjami za pakiety, oferta najlepiej inetowa, dema)
    roznych biur sprawdz po jakim czasie mozesz zamknac rachunek bez
    konsekwencji finansowych tj oplat. Sprawdzisz sobie czy dane biuro Ci
    odpowiada czy tez nie, bedziesz mial porownanie, a zamknac rachunek
    mozesz zawsze korespondencyjnie. Warto miec 1 rachunek podstawowy i 1
    rach zapasowy.

    Ogolnie google twoim przyjacielem:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zestawienie+opla
    t+brokerskich&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=

    Akurat wybralem to to, nie wiem czy to jest jeszcze aktulane:
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=40

    ale zawsze mozesz pogooglac, sprawdz moze na stooq.pl lub bankier.pl
    maja jakies zestawienia :) a jak chcesz sie bawic na koniach to
    zajrzyj na futures.pl

    --
    Sith

  • 20. Data: 2009-02-25 18:14:27
    Od: "Sunnab" <bannus@****NIE-SPAM-wytnij to***op.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:go0l0m$r14$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam konto w mBanku i trochę już mi nie wystarcza. Myślałem o zmianie na
    > coś powszechnie szanowanego i uznawanego za dobre, więc myślałem o BOŚ
    > albo o ING. Ostatnio jednak wpadła mi w oko oferta Biura Maklerskiego
    > Alior Banku. Warunki podobne jak w mBanku, ale mają NOL3, czyli to samo co
    > w BOŚ, a jak to mówią, skoro jest to samo to po co przepłacać :) Dają też
    > darmowo depesze PAP.
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim w Alior
> [...]

    ING sobie daruj, bo zdzierają prowizje naprawdę jak zydzi a do tego ubierają
    swoich klientów w rekomendacje - i to niech za kare im sie odbija czkawką.

    Dobre niszowe biuro ma DnB NORD (dawne BISE), ale nie jest zbyt popularne (a
    moze to i lepiej?). Mają ciekawy program do notowań ATech. Do tego mają
    chyba teraz jakieś dobre promocje.
    http://bmdnbnord.pl/index.asp

    Moze ktoś z resztą będzie miał większą wiedzę na ich temat i się wypowie.