  • 1. Data: 2009-11-25 13:43:07
    Temat: Błąd w generowaniu wniosku w BIK
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może napisać czy działa mu generator w BIK?
    (https://rk.bik.pl/)

    Próbuję już któryś raz i wciąż mi wywala "Błšd systemowy 9999" po zaakceptowaniu
    danych i wpisaniu captcha. Nie ma potwierdzenia przyjęcia wniosku i nie ma
    wygenerowanego pdf-a.

    z góry dzięki
    mi

  • 2. Data: 2009-11-25 14:47:46
    Temat: Re: Błąd w generowaniu wniosku w BIK
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    mi pisze:

    > danych i wpisaniu captcha. Nie ma potwierdzenia przyjęcia wniosku i nie ma
    > wygenerowanego pdf-a.

    Bangla

    6008

  • 3. Data: 2009-11-26 04:30:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mi wrote:
> [...]
    > danych i wpisaniu captcha. Nie ma potwierdzenia przyjęcia wniosku i nie ma

    blad systemowy 9999 - proba uzyskania dostepu do danych przez osobe
    nieuprawniona.

  • 4. Data: 2009-11-26 06:24:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > blad systemowy 9999 - proba uzyskania dostepu do danych przez osobe
    > nieuprawniona.

    Ale u mnie też się wywala z tym błędem ...

    KJ
    --
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 5. Data: 2009-11-26 11:47:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ale u mnie też się wywala z tym błędem ...

    widac tez chcesz historie zamiast salda.

  • 6. Data: 2009-11-26 11:59:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > widac tez chcesz historie zamiast salda.

    Mam wrażenie, że trollujesz.
    KJ

    --
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek