  • 11. Data: 2011-05-30 18:43:37
    Temat: Re: Blade Runner
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 19:29:21 +0200, skippy napisał(a):
    Ale mnie to wciągnęło. Cały dzień chce sobie przypomnieć tytuł innej
    książeczki (dla młodszych) i nie mogę. Znalazłem taki spis

    http://www.zapomniane.lanet.wroc.net/index.html

    Ułożone alfabetycznie wg autorów. Może Ci się na coś przyda.

  • 12. Data: 2011-05-30 18:48:20
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Masz rację. Uważam że to była najlepsza książka jaką czytałem. Niesamowita
    > wyobraźnia pisarza. Teraz sobie przypominam. Pamiętam też broń
    > biologiczną
    > w postaci naskórka ze świerzbem i wielką kołomyję elementarną. Persila nie
    > kojarzę i kozy też nie. Trza rzeczywiście gdzieś to zdobyć, ale nie wiem
    > czy dzisiaj ją zrozumię ;)

    spoko

    > P.s
    > Tak się tylko zastanawiam po co te biedne dzieci (i nas kiedyś) zamęczają
    > Dziadami w szkole.

    I ja podobnie. Znaczy niby wiem "po co" w sensie przesłanek, ale nie wiem
    "po co" w sensie skuteczności realizacji tych pierwszych.

    "Znają" Dziady a nie znają "Bema pamięci żałobny rapsod" w wykonaniu
    Niemena.
    A to już dla mnie niepojęte.

    http://www.youtube.com/watch?v=OAeOMVJ4ijc

    Co prawda zawsze niecierpliwie czekam, aż zacznie śpiewać :)
    Jak komus się pali to 1:19, ale mozna spokojnie od 1:00

  • 13. Data: 2011-05-30 18:50:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    >
    > http://www.zapomniane.lanet.wroc.net/index.html
    >
    > Ułożone alfabetycznie wg autorów. Może Ci się na coś przyda.

    Ale żeś sieknął listą...
    Mam losować???
    Opisz w dwóch zdaniach, zobaczymy.
    Czytałem dużo:)

  • 14. Data: 2011-05-30 19:00:01
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 20:48:20 +0200, skippy napisał(a):

    Znajoma jest polonistką i twierdzi że Dziady są doskonałe. Ja wiem, że
    odkąd kazali mi to przeczytać na siłe, całkowice przestałęm czytać
    jakiekolwiek powieści. Mam tak do dzisiaj niestety. Nauczycielka poniesła
    życiową i zawodową klęskę o czym z pewnością nigdy się nie dowiedziała i
    nie dowie. I gdzie ja teraz mam reklamację składać ;)

  • 15. Data: 2011-05-30 19:03:47
    Od: root <r...@v...pl>

    > Ale żeś sieknął listą...
    > Mam losować???
    > Opisz w dwóch zdaniach, zobaczymy.
    > Czytałem dużo:)

    Książka dla dzieci:2-4 klasa.
    Było tam chyba 2 chłopców, jakiś dorosły i samochód terenowy, który gadał.
    Ten samochód zabierał ich chyba na jakieś wyprawy i przygody. Pamiętam że
    byli w Afryce. Poza tym że się zaczytywałem, nic więcej nie pamiętam

    p.s.
    To nie chodzi o "Pan samochodzik i templariusze"

  • 16. Data: 2011-05-30 19:13:08
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

> [...]
    > Ten samochód zabierał ich chyba na jakieś wyprawy i przygody. Pamiętam że
    > byli w Afryce. Poza tym że się zaczytywałem, nic więcej nie pamiętam

    "Przygody Baltazara Gąbki"??

  • 17. Data: 2011-05-30 19:21:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 21:13:08 +0200, Kamikaze napisał(a):

    > "Przygody Baltazara Gąbki"??

    Nie. Wydaje mi się że w tytule było słowo "wakacje" i jakaś liczba.

    p.s.
    Oj ja nieszczesny! Jaki ja już stary sklerotyk jestem!

  • 18. Data: 2011-05-30 19:27:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > życiową i zawodową klęskę o czym z pewnością nigdy się nie dowiedziała i
    > nie dowie. I gdzie ja teraz mam reklamację składać ;)

    no nie ma gdzie, albowiem doskonałe jest tylko jedno; a to na pewno nie
    Dziady ani żaden z nas (bez urazy, ale koleżanka polonistka też)
    ;)))

  • 19. Data: 2011-05-30 19:28:59
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Kamikaze" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > "Przygody Baltazara Gąbki"??

    no w krainie dzeszczowców było tak zajebiście sucho...

    ;)))

  • 20. Data: 2011-05-30 19:33:28
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > Ten samochód zabierał ich chyba na jakieś wyprawy i przygody. Pamiętam że
    > byli w Afryce. Poza tym że się zaczytywałem, nic więcej nie pamiętam

    No niestety to jakieś sprawy chyba "pod-czasowe" czyli jak nie jesteśmy
    zsynchronizowani wiekowo, to ciężka sprawa.

    Coś tam u Broszkiewicza samochody gadały, ale z takich kwestii początkowych
    w zapoznaniu z jakąkolwiek literaturą - nie kojarzę.