  • 1. Data: 2011-05-12 18:57:34
    Temat: Bluecash
    Od: <a...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,

    wielu z tej grupy korzysta z przelewów bluecash - pytam tych doświadczonych:
    czy jest szansa, że zadziała to teraz, z mBankiem jako instytucja wyjściowa i
    Meritum jako docelowym?

  • 2. Data: 2011-05-12 19:06:37
    Temat: Re: Bluecash
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > doświadczonych:
    > czy jest szansa, że zadziała to teraz, z mBankiem jako instytucja

    Jest.

  • 3. Data: 2011-05-12 19:08:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    <a...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > czy jest szansa, że zadziała to teraz, z mBankiem jako instytucja wyjściowa i

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,953,przelew-ekspres
    owy-niedostepnosc-uslugi.html

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    12.05.2011, 16:48
    Przelew EKSPRESOWY - niedostępność usługi
    Zespół mBanku, Aktualności

    Informujemy, że usługa przelewów EKSPRESOWYCH jest obecnie niedostępna.
    Poinformujemy Was, jak tylko usługa zostanie wznowiona.
    Przepraszamy za utrudnienia.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Więc chyba nie.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 4. Data: 2011-05-12 19:09:00
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-12 20:57, a...@N...gazeta.pl pisze:
    > wielu z tej grupy korzysta z przelewów bluecash - pytam tych doświadczonych:
    > czy jest szansa, że zadziała to teraz, z mBankiem jako instytucja wyjściowa i
    > Meritum jako docelowym?

    Smierdzisz leniem straaasznie.
    http://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

  • 5. Data: 2011-05-12 19:10:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Więc chyba nie.

    BC działa normalnie. Dziś używałem rachunków w BRE zarówno jako źródłowych
    jak i jako docelowych.

  • 6. Data: 2011-05-12 19:18:07
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Przelew EKSPRESOWY - niedostępność usługi

    Przelew ekspresowy to tylko plugin do bluecasha. Kiepsko działa i drogi
    (500%?). Oryginał jest OK.

  • 7. Data: 2011-05-12 19:19:29
    Od: " " <a...@g...pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > Smierdzisz leniem straaasznie.
    > http://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    Nie chodzi mi o to, czy _teoretycznie_ zadziała - to, że Meritum jest
    obsługiwane, to wiem. Chodzi o to, czy ktoś praktycznie kiedyś sprawdził, że
    późnym wieczorem bluecash prześle pieniądze z mBanku do Meritum.

    Na razie minęła godzina od zlecenia przelewu i jeszcze nie doszło. :( Może to
    problem po stronie Meritum? W sumie nie wiem, jak ten bank działa wieczorami -
    mam nadzieję, że nie jak Półbank...

  • 8. Data: 2011-05-12 19:20:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "mx" <@m...@o...pl@> writes:

    > Przelew ekspresowy to tylko plugin do bluecasha. Kiepsko działa i
    > drogi (500%?). Oryginał jest OK.

    Fakt, jako sobie scaliłem pytanie :)
    To nie wiem w takim razie :)

    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 9. Data: 2011-05-12 19:39:06
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >Na razie minęła godzina od zlecenia przelewu i jeszcze nie doszło. :( Może
    >problem po stronie Meritum? W sumie nie wiem, jak ten bank działa

    Niedawno ja podobnie pytałem, ale jestem już po testach. Meritum w godzinach
    sesji wychodzących, a może i przychodzących wisi przez 30 czy 60 minut.
    Czasami Cię wyloguje, czasami przyjmie jakiś przelew i trzyma w
    oczekujących. Wieczorem ospałość trwa dłużej ~60-120 min, do circa 22,
    dopisują odsetki na następny dzień. W pozostałym czasie wszystko śmiga i
    leci w najbliższej sesji.

  • 10. Data: 2011-05-12 19:49:02

    mx <@m...@o...pl@> napisał(a):

    > Niedawno ja podobnie pytałem, ale jestem już po testach.

    Dzięki za podzielenie się wiedzą! I dzięki za zwrócenie mi uwagi na
    ,,oczekujące''. Zgaduję, że dotyczy to tylko przelewów wychodzących.. Ja
    czekam na przychodzący - choć wygląda na to, cze czekam na daremno i że
    bluecash dziś już nie zadziała :( Mam nadzieję, że w ogóle zadziała ;-)