  • 11. Data: 2011-05-12 20:11:15
    Temat: Re: Bluecash
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Dzięki za podzielenie się wiedzą! I dzięki za zwrócenie mi uwagi na
    >,,oczekujące''. Zgaduję, że dotyczy to tylko przelewów wychodzących.. Ja
    >czekam na przychodzący - choć wygląda na to, cze czekam na daremno i że
    >bluecash dziś już nie zadziała :( Mam nadzieję, że w ogóle zadziała ;-)

    Nie, nie, wewnętrzne też wiszą w oczekujących. Jak już drgnie to wszystko
    jest momentalnie zrealizowane. Teraz zlecisz zew. z dzisiejszą datą, wykona
    się natychmiast (na elixir poczeka), z datą jutrzejszą, poczekasz kilka
    godzin. Ma to dobre strony. Wieczorem, po dopisaniu odsetek na Silnych,
    można zrobić wychodzące i masz rano spokój i pewność, że o 12:00 będą w
    bankach docelowych. Nie musisz zarywać śniadania. Na I sesję wychodzącą mają
    do 9:00, ale od 8:30 wisi. Miałem przypadki, ze wypychałem pierwszą w
    ostatniej chwili, ale to męczące. Jak spłata kk mBanku idzie z Meritum,
    można dwa razy jednego dnia obrócić to samą kasę. Mniej wypłat z Silnych
    trzeba robić, a karta spłacona i odsetki nie uciekły.
    Ja stawiam, że BC zadziałał tylko Meritum nie dopisało bo wisi.

  • 12. Data: 2011-05-12 20:19:31
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ja stawiam, że BC zadziałał tylko Meritum nie dopisało bo wisi.

    Sprawdziłem, Meritum kończy dzień i powoli dopisuje odsetki. Jeszcze na
    kilku Silnych brakuje.