eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego? › Brak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego?
  • Data: 2005-01-03 19:26:24
    Temat: Brak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego?
    Od: "Jan" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzień dobry.

    Przepraszam ze przejdę od razu do rzeczy ale szlag mnie trafia na nie
    kompetencje niektórych ludzi pracujących w bankach.

    Starałem się o kredyt hipotetyczny w jednym z banków.

    Obsługa miła , uśmiechnięta i wydawałoby się kompetentna.

    Przez dwa miesiące donosiłem dokumenty bo tego jeszcze brakuje , o a jeszcze
    tego itd.

    Nie śpieszyło mi się bo kredyt miał być przyznany w grudniu a kasa potrzebna
    mi jest na luty.(człowiek uczy się całe życie)

    Po złożeniu wszystkich potrzebnych papierków , usłyszałem że wniosek o
    kredyt jest bardzo dobrze udokumentowany i przyznanie kredytu to tylko
    formalność.

    No i formalności stało się zadość , kredytu nie przyznano , bo brak jednego
    papierka, który musi być , a prowadzące osoby zapomniały o tym wspomnieć.

    Chciałbym tutaj wspomnieć jeszcze o kosztach które poniosłem w związku z
    wycenami , wpisami itp. rzeczami.



    I tu moje pytanie , czy jest jakaś odpowiedzialnośc tych ludzi , czy mogę
    jakoś tych "kompetentnych" pracowników fantastycznego banku jakoś "ukarać"
    żeby następne osoby wiążące swoje plany z pożyczką nie przechodziły tego co
    ja.



    Z góry dziękuję za odpowiedz Janusz



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1