  • Data: 2009-07-26 20:23:55
    Temat: Brak wpisu do BIK & kredyt
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Może trochę lamerskie pytanie, ale... - liczę, że napełnicie mnie wiedzą :)

    Mianowicie czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda branie kredytu
    hipotecznego (w granicach około 200K PLN) przez osobę, której w ogóle nie ma
    w BIKu tj. nie brała żadnych kredytów na terenie PL? Czy w ogóle ktoś taki
    może dostać kredyt nad Wisłą, jeżeli nie ma jakiejkolwiek historii
    kredytowej? Jeżeli tak to na co zwracają uwagę po za dochodami przy braniu
    ewentualnego kredytu?

    Pozdrawiam.