-
1. Data: 2003-01-06 13:54:35
Temat: Brawo Lukas
Od: "Gall" <s...@o...pl>
Jeśli pamiętacie, w wątku "Lukas-dziadostwo" nawrzucałem porządnie Lukasowi
za nieuzasadnione pobranie opłaty za prowadzenie konta. Na ich stronie www
przy koncie istnieje możliwość korespondencji i tam dwa razy występowałem o
zwrot opłaty, ale bez skutku. Wtedy też napisałem do nich skargę w tej
sprawie i wysłałem pocztą. Dzisiaj natomiast odebrałem pismo o treści "....
w odpowiedzi na skargę dot. prowizji naliczonej za prowadzenie rachunku nr
......... Lukas Bank informuje, że po przeanalizowaniu uznaliśmy
pozytywnie Pana sprawę. W związku z tym w dniu ........ dokonaliśmy zwrotu
na Pana rachunek .............". Mała sprawa - a cieszy. Zaczynam wierzyć w
Lukasa.
Ps. Pozdrowienia dla matołka który usiłował mi udowodnić że nie mam racji.
-
2. Data: 2003-01-06 14:55:10
Temat: Re: Brawo Lukas
Od: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com>
Pewnego dnia Gall, ukryty(a) za s...@o...pl,
zapodal(a):
> Jeśli pamiętacie, w wątku "Lukas-dziadostwo" nawrzucałem porządnie
> Lukasowi za nieuzasadnione pobranie opłaty za prowadzenie konta. Na
> ich stronie www przy koncie istnieje możliwość korespondencji i tam
> dwa razy występowałem o zwrot opłaty, ale bez skutku. Wtedy też
> napisałem do nich skargę w tej sprawie i wysłałem pocztą. Dzisiaj
> natomiast odebrałem pismo o treści ".... w odpowiedzi na skargę dot.
> prowizji naliczonej za prowadzenie rachunku nr ......... Lukas Bank
> informuje, że po przeanalizowaniu uznaliśmy pozytywnie Pana sprawę.
> W związku z tym w dniu ........ dokonaliśmy zwrotu na Pana rachunek
> .............". Mała sprawa - a cieszy. Zaczynam wierzyć w Lukasa.
Hmmm... chyba bede musial podazyc ta sama droga. W moim przypadku (pobrana
prowizja za duplikat karty, chociaz mial byc za darmo - literowka w
nazwisku) nie pomogla ani poczta wewnetrzna - "dostanie pan odpowiedz w
ciagu 14 dni roboczych" - minal juz ponad miesiac, ani wizyta w oddziale -
"na 99% dostanie pan zwrot" (sic!)
Ciekawe czy mi tez dadza w nich uwierzyc :)
Btw. u was tez Lukas dziala tak koszmarnie wolno?
Pzdr
Hubert
hubertg(at)poczta.onet.pl
-
3. Data: 2003-01-06 15:01:32
Temat: Re: Brawo Lukas
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:avc5c3$a0r$1@sunflower.man.poznan.pl, Hubert Grzegorzewski
wrote:
> Hmmm... chyba bede musial podazyc ta sama droga.
Też bym to zrobił (prowizja za nieodebranie w terminie + prowizja za
wznowienie), ale nie chce mi się pisać listu dla 10 zł.
> Btw. u was tez Lukas dziala tak koszmarnie wolno?
U mnie tak :(
Praktycznie nie da się zmodyfikować zlecenia.
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
4. Data: 2003-01-06 15:15:56
Temat: Re: Brawo Lukas
Od: "pixi" <p...@p...onet.pl>
ha... a ja zalozylem konto ... przyslali karte VISA electron... potem
koperte z PINem... potem druga koperte z PINem (karta tylko jedna) .... po
tefelonie nich pani mi powiedziala ze tylko ten drugi pin jest wazny... no
to z miejsca podziekowalem... bo niby skad mam miec pewnosc ze nie ma
trzeciego albo 23 pinu u jakiejs pani Zosi w szafce do mojej karty....
przem
--
-
5. Data: 2003-01-06 15:26:05
Temat: Re: Brawo Lukas
Od: "Gall" <s...@o...pl>
Użytkownik "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com> napisał w
wiadomości news:avc5c3$a0r$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Hmmm... chyba bede musial podazyc ta sama droga. W moim przypadku (pobrana
> prowizja za duplikat karty, chociaz mial byc za darmo - literowka w
> nazwisku) nie pomogla ani poczta wewnetrzna - "dostanie pan odpowiedz w
> ciagu 14 dni roboczych" - minal juz ponad miesiac, ani wizyta w oddziale -
> "na 99% dostanie pan zwrot" (sic!)
Mam wrażenie, że w Lukasie wiążące decyzje może podejmować tylko centrala we
Wrocławiu. W moim przypadku też wszyscy ( lukaslinia, oddział, poczta wewn.)
rozkładali ręce. Dopiero pisemna interwencja w centrali pomogła.
Pozdr.
-
6. Data: 2003-01-06 16:52:02
Temat: Re: Brawo Lukas
Od: Laik <g...@b...pl.invalid>
Hello Hubert Grzegorzewski,
w wiadomości <avc5c3$a0r$1@sunflower.man.poznan.pl> z 2003-01-06
15:55:10 przeczytałem:
> Btw. u was tez Lukas dziala tak koszmarnie wolno?
horror. nie wiadomo czy przegladarka jeszcze cos sciaga czy juz time
out. :(
--
Pozdrawiam
Laik
-
7. Data: 2003-01-07 08:32:49
Temat: Re: Brawo Lukas
Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik "Gall" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:avc1qq$2f3$1@foka.acn.pl...
> Ps. Pozdrowienia dla matołka który usiłował mi udowodnić że nie mam racji.
Cześć Pajacu.
Właśnie bank Ci udowodnił, że nie miałeś racji oskarżając go o to, że chce
się wzbogacić Twoim kosztem potrącając Ci niesłusznie 7 zł.
Pozdrawiam i życzę Ci, abyś w bieżącym roku zaczął naprawdę myśleć, a nie
myśleć na swoją korzyść.
I daruj sobie zaczepki. Znowu myślisz, że jak dopiąłeś swego to masz rację.
A mylisz logikę ze zdrowym rozsądkiem.
-
8. Data: 2003-01-07 11:24:28
Temat: Re: Brawo Lukas
Od: "Gall" <s...@o...pl>
Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:avdvl0$2s7$1@news.onet.pl...
> Właśnie bank Ci udowodnił, że nie miałeś racji oskarżając go o to, że chce
> się wzbogacić Twoim kosztem potrącając Ci niesłusznie 7 zł.
> Pozdrawiam i życzę Ci, abyś w bieżącym roku zaczął naprawdę myśleć, a nie
> myśleć na swoją korzyść.
A na czyją korzyść mam myśleć - twoją? Szczególnie że zwracając pieniądze
przyznano mi rację.
Również pozdrawiam i obiecuję że dalszych "zaczepek" ani komentarzy w tej
sprawie z mojej strony nie będzie.
> I daruj sobie zaczepki. Znowu myślisz, że jak dopiąłeś swego to masz
rację.
> A mylisz logikę ze zdrowym rozsądkiem.
Taaaa....... czyli bank cokolwiek by nie zrobił to ma rację. Gratuluję
logiki.......
-
9. Data: 2003-01-07 14:03:20
Temat: Re: Brawo Lukas
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:avekgd$p8$1@news.onet.pl, kriskel wrote:
> Użytkownik "Gall" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:avedda$2v1$1@foka.acn.pl...
> >
> > Taaaa....... czyli bank cokolwiek by nie zrobił to ma rację.
> > Gratuluję logiki.......
>
> Nie o to chodzi.
> Logiczne było, że bank pobrał prowizję zgodnie z regulaminem.
> Natomiast sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem - to, że pobrał prowizję za
> zaledwie dwa dni istnienia rachunku. :-)
> I dlatego uwzględnił reklamację klienta. Bo tego wymagał zdrowy
> rozsądek. A dyskusja w Twoim poprzednim wątku nie dotyczyła zdrowego
> rozsądku tylko regulaminu. :-)
>
> Na tym kończę
Uzupełnię w kwestii racji: Lukas tutaj (słusznie!) zastosował chwalebną
zasadę, że klient ma zawsze rację, nawet kiedy jej nie ma ;>
Jest to naprawdę bardzo dobra zasada, a w krajach, gdzie jest powszechniej
stosowana w praktyce, życie klienta jest przyjemniejsze :)
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
10. Data: 2003-01-07 14:28:46
Temat: Re: Brawo Lukas
Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik "Gall" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:avedda$2v1$1@foka.acn.pl...
>
> Taaaa....... czyli bank cokolwiek by nie zrobił to ma rację. Gratuluję
> logiki.......
Nie o to chodzi.
Logiczne było, że bank pobrał prowizję zgodnie z regulaminem. Natomiast
sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem - to, że pobrał prowizję za zaledwie dwa dni
istnienia rachunku. :-)
I dlatego uwzględnił reklamację klienta. Bo tego wymagał zdrowy rozsądek.
A dyskusja w Twoim poprzednim wątku nie dotyczyła zdrowego rozsądku tylko
regulaminu. :-)
Na tym kończę
kriskel