eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrawo LukasRe: Brawo Lukas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.man.poznan.pl!not-for
    -mail
    From: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brawo Lukas
    Date: Mon, 6 Jan 2003 15:55:10 +0100
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <avc5c3$a0r$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <avc1qq$2f3$1@foka.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.isoft.pl
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1041864899 10267 212.126.27.9 (6 Jan 2003 14:54:59
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jan 2003 14:54:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Forwarded: by - (DeleGate/7.9.8)
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:220698
    [ ukryj nagłówki ]

    Pewnego dnia Gall, ukryty(a) za s...@o...pl,
    zapodal(a):

    > Jeśli pamiętacie, w wątku "Lukas-dziadostwo" nawrzucałem porządnie
    > Lukasowi za nieuzasadnione pobranie opłaty za prowadzenie konta. Na
    > ich stronie www przy koncie istnieje możliwość korespondencji i tam
    > dwa razy występowałem o zwrot opłaty, ale bez skutku. Wtedy też
    > napisałem do nich skargę w tej sprawie i wysłałem pocztą. Dzisiaj
    > natomiast odebrałem pismo o treści ".... w odpowiedzi na skargę dot.
    > prowizji naliczonej za prowadzenie rachunku nr ......... Lukas Bank
    > informuje, że po przeanalizowaniu uznaliśmy pozytywnie Pana sprawę.
    > W związku z tym w dniu ........ dokonaliśmy zwrotu na Pana rachunek
    > .............". Mała sprawa - a cieszy. Zaczynam wierzyć w Lukasa.

    Hmmm... chyba bede musial podazyc ta sama droga. W moim przypadku (pobrana
    prowizja za duplikat karty, chociaz mial byc za darmo - literowka w
    nazwisku) nie pomogla ani poczta wewnetrzna - "dostanie pan odpowiedz w
    ciagu 14 dni roboczych" - minal juz ponad miesiac, ani wizyta w oddziale -
    "na 99% dostanie pan zwrot" (sic!)
    Ciekawe czy mi tez dadza w nich uwierzyc :)
    Btw. u was tez Lukas dziala tak koszmarnie wolno?

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1