eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrawo LukasRe: Brawo Lukas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "Gall" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brawo Lukas
    Date: Mon, 6 Jan 2003 16:26:05 +0100
    Organization: Aster City Net
    Lines: 15
    Message-ID: <avc76b$b08$1@foka.acn.pl>
    References: <avc1qq$2f3$1@foka.acn.pl> <avc5c3$a0r$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.68.0.161
    X-Trace: foka.acn.pl 1041866763 11272 10.68.0.161 (6 Jan 2003 15:26:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jan 2003 15:26:03 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:220702
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com> napisał w
    wiadomości news:avc5c3$a0r$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Hmmm... chyba bede musial podazyc ta sama droga. W moim przypadku (pobrana
    > prowizja za duplikat karty, chociaz mial byc za darmo - literowka w
    > nazwisku) nie pomogla ani poczta wewnetrzna - "dostanie pan odpowiedz w
    > ciagu 14 dni roboczych" - minal juz ponad miesiac, ani wizyta w oddziale -
    > "na 99% dostanie pan zwrot" (sic!)

    Mam wrażenie, że w Lukasie wiążące decyzje może podejmować tylko centrala we
    Wrocławiu. W moim przypadku też wszyscy ( lukaslinia, oddział, poczta wewn.)
    rozkładali ręce. Dopiero pisemna interwencja w centrali pomogła.
    Pozdr.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1