  • Data: 2009-05-30 01:04:47
    Temat: Bullshit bankujesz-kupujesz
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jako że punktów w programie nazbierało mi sie przez lata sporo, nadto,
    chcąc kupić telefon komórkowy za rozsądną cenę, przejrzałem sobie
    ofertę produktową programu. To, że jest ona żałośnie uboga, to jeszcze
    nic, szkopuł w tym, że ceny tychże atrakcji plus punkty z programu
    razem do kupy są znacznie wyższe niż średnio spotykane na rynku,
    przynajmniej jeśli wierzyć "skąpcowi", czy "ceneo". Nie znalazłem w
    bankowej ofercie niczego, czego nie można by nabyć gdzie indziej po
    znacznie korzystniejszej cenie i pewnie lepszych warunkach, choć
    szukałem dłuższą chwię. Jaki w takim razie sens dla klienta banku ma
    korzystanie z jego oferty ?

    Koraliki dla dzikusów ?

    Czy ING ma swych klientów za imbecyli, dodatkowo dotkniętych ciężkim
    artretyzmem mózgu ? Czy mój bank uważa, że nie potrafię liczyć ? Kto
    wypuścił taki marketingowy niewypał ?