-
11. Data: 2006-06-28 12:00:28
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>
"DJ" <d...@g...com.pl> wrote in message
news:e7tgoh$hg5$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Tzn. przez kilka lat znales ten identyfikator i akurat wczoraj go
>> zapomniales? Pewnie niedlugo sie przypomni...
>
> Juz sie przypomnial. Wlasciwie zawsze go wpisywalem odruchowo. Tylko jakos
> usilnie probowalem sobie przypomniec inny potrzebny mi numer. To mi tak
> jakos zamieszalo, ze nie moglem sobie potem przypomniec identyfikatora.
> Pomyslalem, ze zadzwonie na mLinie i po sprawie. Tam sie troche
> pospieszylem i zamowilem ten pakiet startowy, a to niestety blokuje dostep
> i teraz juz nic nie moge zrobic. Musze czekac na pakiet, ktory mi pozwoli
> odzyskac identyfikator, ktory juz pamietam. Czy to nie jest troche chore?
Nie jest chore. Takie sa procedury banku i nikt dla Ciebie nie zrobi wyjatku
(narazajac sie).
Dobra rada: zapisz sobie ten numer np w telefonie komorkowym i po klopocie.
pozdrawiam, wk
-
12. Data: 2006-06-28 12:09:05
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>
"wk" wrote in message
> Dobra rada: zapisz sobie ten numer np w telefonie komorkowym i po
klopocie.
chyba że komórkę skradną (też się zdarza) i znowu kłopot :-))
--
Pozdrawiam
Mirek
http://kredytbankowy.com
-
13. Data: 2006-06-28 12:15:56
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>
"sumi" <T...@p...onet.pl> wrote in message
news:e7trgu$ev$1@news.onet.pl...
> "wk" wrote in message
>
>> Dobra rada: zapisz sobie ten numer np w telefonie komorkowym i po
> klopocie.
>
> chyba że komórkę skradną (też się zdarza) i znowu kłopot :-))
Wtedy pozostaje mu juz tylko zapisac węglem na kominie ;-)
pozdrawiam, wk (co ma w glowie wszystkie piny, nipy, pesele, id, ..., no
chyba ze popije ;-)
-
14. Data: 2006-06-28 12:25:03
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: "DJ" <d...@g...com.pl>
> Nie jest chore. Takie sa procedury banku i nikt dla Ciebie nie zrobi
> wyjatku (narazajac sie).
Oczywiscie nie wymagam od kogos, zeby zrobil dla mnie wyjatek. Natomiast
dziwie sie, ze sa takie procedury. W Multibanku sa inne, a przeciez to
wlasciwie ten sam bank.
Pozdrawiam
Darek
-
15. Data: 2006-06-28 12:44:59
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>
On 2006-06-28, sumi <T...@p...onet.pl> wrote:
> "wk" wrote in message
>
>> Dobra rada: zapisz sobie ten numer np w telefonie komorkowym i po
> klopocie.
>
> chyba że komórkę skradną (też się zdarza) i znowu kłopot :-))
W telefonie mozesz miec zapisany tylko na wszelki wypadek - jesli znowu
beda problemy z pamiecia. A jesli boisz sie ze zlodziej pozna ten numer
to mozesz go w dowolny sobie znany sposob zakodowac - np zamiast cyfr
dac literki bedace pod klawiszami, czy do kazdej cyfry dodac jakas inna
np zamiast numer 12345678 mozesz zapisac w telefonie 45678901 (dodajac
do kazdej cyfry 3. Mozliwosci do "zaszyfrowania" numeru jest tu
nieskonczenie wiele.
-
16. Data: 2006-06-28 13:27:52
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
DJ napisał(a):
> I wlasnie z tego wzgledu mnie dziwi az takie podejscie mBanku do tej sprawy.
> Bez zadnego zagrozenia mozna nosic w portfelu, a mBank nie moze podac nawet
> majac moj telefon komorkowy, mozliwosc przepytania o wszystkie dane, haslo
> do konta czy haslo z listy hasel jednorazowych.
Twoje hasło do konta jest zaszyfrowane i żaden pracownik nie ma do niego
dostępu. On go poprostu nie widzi. Nie wiem jak jest z hasłami
jednorazowymi ale być może też. Tylko możesz to wklepywać w system.
--
Pozdrawiam
Przemek
-
17. Data: 2006-06-28 13:42:13
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: "DJ" <d...@g...com.pl>
> Twoje hasło do konta jest zaszyfrowane i żaden pracownik nie ma do niego
> dostępu. On go poprostu nie widzi. Nie wiem jak jest z hasłami
> jednorazowymi ale być może też. Tylko możesz to wklepywać w system.
Prawdopodobnie jest tak jak piszesz. Z tego powodu nie mam tu uwag do
pracownika, ale do organizacji calego systemu. Wystarczyloby przekierowanie
przez pracownika do systemu transakcyjnego w ktorym bym musial podac haslo
do konta, a potem haslo jednorazowe.
Pozdrawiam
Darek
-
18. Data: 2006-06-28 13:49:11
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>
"DJ" <d...@g...com.pl> wrote in message
news:e7u0vc$7th$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> Twoje hasło do konta jest zaszyfrowane i żaden pracownik nie ma do niego
>> dostępu. On go poprostu nie widzi. Nie wiem jak jest z hasłami
>> jednorazowymi ale być może też. Tylko możesz to wklepywać w system.
>
> Prawdopodobnie jest tak jak piszesz. Z tego powodu nie mam tu uwag do
> pracownika, ale do organizacji calego systemu. Wystarczyloby
> przekierowanie przez pracownika do systemu transakcyjnego w ktorym bym
> musial podac haslo do konta, a potem haslo jednorazowe.
A moglo by sie zdarzyc dla zupelnie innego konta, ze haslo jednorazowe i
haslo dostepu jest identyczne?
Chyba tak.
W zwiazlku z tym dziura w systemie bezpieczenstwa jak byk!
Wiec daj juz spokoj i na przyszlosc badz "madrzejszy".
pozdrawiam, wk
-
19. Data: 2006-06-28 13:51:12
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: "kjvirtual" <k...@g...com>
Ja mam ID klienta na kopii umowy, moze tam wystarczylo zajrzec??
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
20. Data: 2006-06-28 14:13:33
Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Kamil Jońca napisał(a):
> A czekanie ok. tygodnia .... u mnie nigdy nie było to mniej niż 10 dni.
A Ty te pakiety, to regularnie zamawiasz, ot tak? ;-)