  • Data: 2003-10-16 10:15:18
    Temat: CAIB kombinuje z termianami realizacji w SFI ?
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Właśnie naszły mnie dziwne przeczucia i chcę
    potwierdzić lub odrzucić te przekonanie. Czy
    CAIB realizuje zlecenia z SFI w mBanku
    wg jednolitej procedury czy może naciąga jak
    bardziej się im opłaca.

    Ostatnio przeprowadziłem 3 operacje zakupu
    tego samego funduszu CAIB obl Dol.
    Jedna operacja została wykonana wg wyceny
    wg tabeli realizacji SFI. (Ale w mBanku pojawiła
    się później w tabeli od razu pojawiło się ~1.5%
    niż wpłata mniej)

    Oraz 2 inne zakupy miały datę wyceny opóźnioną
    o jeden dzień. Te opóźnienie to moja strata.

    No i stąd moje pytanie
    Jak to u was wygląda, czy CAIB zawsze realizuje
    dzień później zlecenie i datę (wyceny) zakupu
    wybiera sobie korzystniejszą dla siebie. Chodzi mi w
    szególnosci o ten fundusz. Poz nim zakupiłem
    w CAIB tylko skarbowy i tam było wszystko OK,
    ale CAIB skarbowy ma swoją specyfikę średnio
    tylko raz w tygodniu zmienia się wartość j.u.

    Pozdrawiam
    axell