  • 31. Data: 2009-02-04 09:19:16
    Temat: Re: CHFPLN
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <s...@c...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7bfe.00000010.49894dfa@newsgate.onet.pl...

    > Napisałeś wczoraj, że w tym półroczu nie przebije 3,20. Otóż w niektórych
    > bankach już dzisiaj kurs sprzedaży przebił 3,25.
    >
    > Czy w takiej sytuacji można cokolwiek prognozować?

    Ja piszę o rynku. Spready w bankach dla osób fizycznych to inna kwestia.
    Dalej uważam, że 3,20 jest nieprzebijalne, teraz mamy znowu 3,11 po porannym
    wyskoku do 3,15.

    marekz

  • 32. Data: 2009-02-04 09:56:30
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Dalej uważam, że 3,20 jest nieprzebijalne, teraz mamy znowu 3,11 po
    > porannym wyskoku do 3,15.

    W jakim okresie ?

    --
    in

  • 33. Data: 2009-02-04 10:05:55
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W jakim okresie ?

    Od pierwszego postu piszę o bieżącym półroczu. Naturalnie nie da się
    wykluczyć, że jakiś desperat albo jajcarz wyskoczy jednorazowo jednym
    zleceniem ponad 3,20, szczególnie w nocy. Ale gdyby przez 2 dni utrzymało
    się powyżej 3,20 odszczekam na grupie to moje "widzenie". :-)

    marekz

  • 34. Data: 2009-02-04 10:46:33
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia wtorek, 3 lutego 2009 16:55, człowiek imieniem MarekZ
    <m...@i...pl> zamieścił wiadomość <gm9p2m$gqu$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    o treści:

    > Obstawiam, że w tym półroczu nie ma szans na przebicie 3,20.
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów ma inne przeczucia?

    Ja się z sąsiadem założyłem o flaszkę, że do końca roku kurs w banku, gdzie
    obaj mamy kredyt - Millennium - nie przebije 3,50. Znaczy jak przebije, to
    przegrałem.

  • 35. Data: 2009-02-04 17:45:54
    Od: z <z...@g...pl>

    666 pisze:
    > W sumie pomysł niezły, wchodzę w tą frakcję :-))
    > BTW tak dupowatego minfina to chyba jeszcze nie mielismy w żadnym rządzie.
    > JaC

    Bo na ciezkie czasy to juz chyba "pisowatosc" bylaby lepsza.
    Taki wszyscy mieli problem jak rzadzili.
    Teraz dopiero jest problem. Lalusie tylko lukajacy w sondarze powinni
    sami stulic ogony i pozwolic mocniejszym kregoslupom dzialac.
    Sam wolny rynek jak widac polegl.

    zch

  • 36. Data: 2009-02-04 18:20:38
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz dopiero jest problem. Lalusie tylko lukajacy w sondarze powinni sami
    > stulic ogony i pozwolic mocniejszym kregoslupom dzialac.
    > Sam wolny rynek jak widac polegl.

    Przepraszam, gdzie w PL miałeś wolny rynek? Chyba głównie na bazarach.

    marekz

  • 37. Data: 2009-02-04 19:32:06
    Od: buraxta <b...@g...com>

    jQ wrote:
    > Ja się z sąsiadem założyłem o flaszkę, że do końca roku kurs w banku, gdzie
    > obaj mamy kredyt - Millennium - nie przebije 3,50. Znaczy jak przebije, to
    > przegrałem.

    Daj kontakt do sąsiada - też chciałbym się z nim założyć :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 38. Data: 2009-02-04 20:09:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Przepraszam, gdzie w PL miałeś wolny rynek? Chyba głównie na bazarach.

    Wolny rynek poległ globalnie. Teraz już będą tylko quasi socjalizmy.

    --
    Mithos

  • 39. Data: 2009-02-04 20:48:32
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Wolny rynek poległ globalnie. Teraz już będą tylko quasi socjalizmy.

    Z tym że one długo nie pociągną.

    marekz

  • 40. Data: 2009-02-04 20:55:10
    Od: z <z...@g...pl>

    MarekZ pisze:

    > Przepraszam, gdzie w PL miałeś wolny rynek? Chyba głównie na bazarach.

    "Nie było? Ja piernicze. Tak mnie oszukali. :-)

    zch