  • 1. Data: 2009-02-03 13:30:39
    Temat: nagminne spamy z mBanku
    Od: Piotr Kujawka <p...@w...org>

    Witam,

    Doświadczyłem ostatnio dziwnego procederu. mBank przekazał mój adres email, pomimo
    zaznaczonej opcji
    NIE na otrzymywanie mailii marketingowych, pracownikowi szczecińskiego centrum
    finansowego. Facet
    już 3 raz przysyła do mnie jakieś oferty na kredy hipoteczny i kartę kredytową,
    pomimo zgłoszenia
    sprawy na infolinii. Mniemam, iż mBank przyjął zgłoszenie, ale od razu poszło do
    kosza, tym samym
    daje przyzwolenie na rozsyłanie spamów przez ich partnerów. Nikt nie kontroluje w tym
    banku polityki
    marketingowej i nie przestrzega Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną.
    Sprawa również była
    zgłaszana mailem na kontakt@mbank, co więcej nawet prosiłem tego pana spamera ze
    szczecina, żeby już
    nic nie słał do mnie, widać jak groch o ścianę ;).

    Pzdr,

    Piotr

  • 2. Data: 2009-02-03 14:40:49
    Temat: Re: nagminne spamy z mBanku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 14:30:39 +0100, Piotr Kujawka napisał(a):

> [...]
    szczecina, żeby już
    > nic nie słał do mnie, widać jak groch o ścianę ;).

    No to GIODO.

    --
    ___________/ GG: 3524356