  • 1. Data: 2009-02-03 12:02:31
    Temat: Eurobank
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Jest jakaś możliwość aby dostać informację o wpłatach na konto w
    eurobanku? Mają oni tam funkcje smsów?
    Inna sprawa do zmiana limitów na karcie debetowej, nie widziałem aby to
    można było zmienić online , trzeba dzwonić?

    For@ll

  • 2. Data: 2009-02-03 12:19:30
    Temat: Re: Eurobank
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 13:02:31 +0100, ForALL napisał(a):

    > Inna sprawa do zmiana limitów na karcie debetowej, nie widziałem aby to
    > można było zmienić online , trzeba dzwonić?

    Karty debetowe, lista kart i przy właściwej (o ile masz więcej niż jedną)
    "zmień limity"

    I masz do wyboru:
    wysokość dziennego limitu dla transakcji gotówkowych
    wysokość dziennego limitu dla transakcji bezgotówkowych

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-02-03 12:52:07
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Robert Kois pisze:

> [...]
    >
    > I masz do wyboru:
    > wysokość dziennego limitu dla transakcji gotówkowych
    > wysokość dziennego limitu dla transakcji bezgotówkowych

    Witam,

    Dzięki jest:) Wczoraj założyłem konto i dopiero się uczę:) Brakuje
    troche tych smsów jak to sie ma w mBanku:)

  • 4. Data: 2009-02-03 12:59:54
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:gm9bon$o2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Inna sprawa do zmiana limitów na karcie debetowej, nie widziałem aby to
    > można było zmienić online , trzeba dzwonić?

    podlacze sie do watku,
    mam kilka pytan bo przymierzam sie do zalozenia w eurobanku rachunku.
    1. Jak jest z przelicznikiem transakcji zagranicznych karta, glownie USD i
    EUR - kursy lepsze
    niz srednia rynkowa czy gorsze?
    2. Jaka jest waluta rozliczeniowa karty dla transakcji zagranicznych?
    3. Zauwazylem w demo systemu, ze sa limity na traksakcje on-line, jak je
    mozna zmieniac - telefonicznie,
    czy oddzial?
    4. Jak z obsluga w oddzialach na partyline?
    5. Czy jest PZ?
    6. Jak wygladaja potwierdzenia przelewow generowane w systemie?
    7. Jak wyglada token sprzetowy? Bardziej lukasowy czy cos podobnego do tego
    w BZWBK?
    8. Czy pin do karty mozna zmienic w systemie, czy tez tylko w bankomacie?

    z gory dziekuje za odpowiedzi
    pzdr
    tomek.

  • 5. Data: 2009-02-03 13:03:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 13:52, ForALL <N...@s...info>
    wrote:

    > Witam,
    >
    > Dzięki jest:) Wczoraj założyłem konto i dopiero się uczę:) Brakuje
    > troche tych smsów jak to sie ma w mBanku:)

    Tak OT - przeciez nie musisz korzystac z ichniej karty - ja
    zlikwidowalem.
    Podreczna gotowke mozesz wrzucic do pobrania z mbanku ich karta (jakas
    kwotka na emax+ lub poslac rano, zeby wyplacic popoludniu, a wieksze
    wyplaty, jesli bedzie koniecznosc, mozesz wyplacic w oddziale -
    zaoszczedzasz koszty karty i wyplat bankomatowych nieeurobankowych.
    Platnosci bezgotowkowe karta kredytowa - i gotowka naprawde potrzebna
    jest z rzadka i w niewielkich ilosciach.

  • 6. Data: 2009-02-03 13:10:32
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2009 13:59:54 +0100, Tomek. napisał(a):

> [...]
    > mam kilka pytan bo przymierzam sie do zalozenia w eurobanku rachunku.
    > 1. Jak jest z przelicznikiem transakcji zagranicznych karta, glownie USD i

    Wrzesień Teneryfa - płatności w ciągu 7 dni (kurs niewiele wtedy skakał
    KK Polbank ~3,29-3,30 za euro
    Debetowa Eurobank (bankomat) - 3,33 +5zł (do całej transakcji)
    VE mbank (bankomat) - 3,40

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-02-03 16:27:16
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Tomek. wrote:
    > mam kilka pytan bo przymierzam sie do zalozenia w eurobanku rachunku.
    > 5. Czy jest PZ?

    Nie ma.

  • 8. Data: 2009-02-04 06:30:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 17:27, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > Nie ma.

    6.

    Nie ma mozliwosci przelac (przynajmniej internetowo) na konto
    zagraniczne.
    Podaje, bo dla niektorych moze to byc wazna funkcjonalnosc uwazana za
    standard.