  • 21. Data: 2009-02-01 07:42:36
    Temat: Re: CHFPLN puka o 3 zl
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gm26a2$mh1$1@inews.gazeta.pl...
    > Emigracja to przede wszystkim szkoda dla rodzin. Wezmy takiego naszego
    > Marcinkiewicza. Tak jest wlasnie zwykle na emigracji w znacznej wiekszosci
    > rodzin. Kasa to nie wszystko.
    >
    > D.

    A to juz zupelnie inny aspekt. To prawda, że rodzina na odleglosc czesto
    konczy sie upadkiem, tym niemniej wielu moich znajomych wyemigrowało całymi
    rodzinami. Ich dzieci uczą się w tamtych szkołach, tam mają kolegów. Tacy
    mają się dobrze i raczej nigdy już nie wrócą. W przypadku "singli" może być
    duże parcie na powrót, bo kobiety na wyspach są tak koszmarnie brzydkie, że
    idąc ulicą nie ma na czym kompletnie oka zawiesic. Jedyne ładne kobiety
    jakie można wyłapać w tłumie są na 99% Polkami lub Litwinkami. Serio. Kasa
    kasą, ale chęc założenia rodziny tez jest silna. Nawiasem mowiąc, nie znam
    tego z autopsji, ale znajomi, ktorzy pracowali na kontraktach w Rosji, za
    Uralem, mowili, że kobiety są tam tak nieziemsko piękne, ze nie chce się
    wracac :)

    Pozdr,V.

  • 22. Data: 2009-02-01 09:36:42
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    wiadomości news:j9fe56-lvn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A'propos - jaka jest obecnie proponowana marża przy CHF?

    z tego co dzwonilem w grudniu w KB daja marze na poziomie 5 - 5,5% w
    zaleznosci od % wkladu wlasnego

  • 23. Data: 2009-02-01 09:38:45
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na kontraktach w Rosji, za Uralem, mowili, że kobiety są tam tak
    > nieziemsko piękne, ze nie chce się wracac :)

    dlatego sa za uralem a tam juz inna planeta, a tak nawiasem mowiac piekno
    kiedys mija

  • 24. Data: 2009-02-01 09:46:13
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy na samym dole ludzie widzieli tylko $$ i nie wierzyli, że taka
    > polityka prędzej czy później zakończy to Eldorado i zanurkujemy w dół.
    >
    > Zadziwiający był ten optymizm, że płace będą ciągle rosły, za fundusze
    > unijne wybudujemy wszystko, że będziemy tą drugą Irlandią. Wszystko to
    > działo się w kraju gdzie biurokracja dusi przedsiębiorczość,przekręt goni
    > za przekrętem, podatki są wysokie, potrzebne są reformy finansów
    > publicznych, a do krajów rozwiniętych jeszcze nam sporo brakuje.
    >
    > Budzimy się z ręką w nocniku. Obym okazał się tylko niesprawdzonym

    wszystko jest relatywne, za x lat przejdziemy na walute EU, coz wtedy
    nastapi wyrownywanie poziomow ktore i tak ma caly czas miejsce.
    obecnie najnizsza karajowa to jakies 200 eur. Spadek populacji rosnace
    potrzeby infrastrukturalne. Nie przesadzajmy jestesmy caly czas w drodze na
    gorke.
    Kryzys lekko spowolni szybkosc scigania krajow EU, ale nie bedzie tragedii.
    Zauwazmy ze wszyscy w krajach zachodniej europy biora kredyty na swoje M. Z
    ostatnich raportow wynika ze problem lezy gdzie indziej. Marze sa za wysokie
    w PL oraz brak elastycznosci jak to ma miejsce w US i GB

  • 25. Data: 2009-02-01 11:19:57
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "ViRuS" <b...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > brzydkie, że idąc ulicą nie ma na czym kompletnie oka zawiesic. Jedyne
    > ładne kobiety jakie można wyłapać w tłumie są na 99% Polkami lub

    Wyjedz do Basingstoke ;-) Jest na czym oko zawiesic naprawde.

  • 26. Data: 2009-02-01 11:25:24
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Wyjedz do Basingstoke ;-) Jest na czym oko zawiesic naprawde.

    Po co tam wyjeżdżać do Angolów, skoro najwięcej młodych pięknych polskich
    kobiet na świecie mieszka we Wrocławiu :).

    Dr.Endriu

  • 27. Data: 2009-02-01 12:49:58
    Od: "dejwidziu" <d...@w...pl>

    we Wrocławiu i nie tylko...

  • 28. Data: 2009-02-01 15:55:18
    Od: "kk" <a...@a...aa>

    W przypadku "singli" może być
    > duże parcie na powrót, bo kobiety na wyspach są tak koszmarnie brzydkie,
    > że

    jest masa ślicznych azjatek, ale to zależy kto co lubi ;-)
    polecam wybrać się do tate modern, jest na czym oko zawiesić :-)
    i o czym porozmawiać.

  • 29. Data: 2009-02-01 18:35:42
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message
    > Po co tam wyjeżdżać do Angolów, skoro najwięcej młodych pięknych polskich
    > kobiet na świecie mieszka we Wrocławiu :).

    Z calym szacunkiem dla polskich kobiet, ale wcale sie nie wyrozniaja na tle
    innych nacji, osobiscie znam kilka uroczych francuzek, brazilijek i azjatek.

  • 30. Data: 2009-02-01 21:57:28
    Od: "Eizoman" <e...@v...pl>

    > Emigracja to przede wszystkim szkoda dla rodzin. Wezmy takiego naszego
    > Marcinkiewicza. Tak jest wlasnie zwykle na emigracji w znacznej wiekszosci
    > rodzin. Kasa to nie wszystko.
    >
    > D.

    Czy wzorem usdpln stawiałeś jakieś prognozy dla chfpln?
    Czy spodziewasz się że do kwietnia frank będzie się umacniał względem złotówki?