    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITI - karta latająca ... (zastrzeżony nr ???)
    Date: Thu, 27 Oct 2011 13:32:30 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 22:09:32 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > No i nie potrafili się dodzwonić, ale wzięli się na sposób :) Dostałem
    > sms z prośbą o kontakt w sprawie złożonego wniosku. Podali tel
    > stacjonarny na infolinię. No to oddzwoniłem.

    Dziwne. Ja jakoś na wiosnę wziąłem sobie MC World aby sprawdzić czy
    dostanę - dzwonili za każdym razem z jawnych. Być może zależy to od
    człowieka, który dzwoni. Z firmowego zastrzeżonego jak się nie może
    dodzwonić, to może telefonuje ze swojego prywatnego - to taka luźna moja
    koncepcja w temacie.

    > A to pytanie ciągle aktualne.

    Ja miałem World dożywotnio gratis. Jak przeskoczyłem z niej na latającego
    Wizza to weszły te opłaty miesięczne, więc zadzwoniłem że zamykam. Pani
    mi powiedziała, że za krótko mam Wizza aby mogła mi zrobić dożywotnio
    gratis, więc zrobiła go tylko na 2 lata czy jakoś tak. Obrót na każdej
    karcie był raczej znikomy.

    --
    xbartx